Rolex - Fretex

Så dette her.. Hvem glemmer en Sub og en Breitling sammen med tøy som skal til Fretex ?

Er det noen som er skrudde nok til å gjøre noe sånt med viten og vilje?

Og hvis nå dette skulle komme fra et dødsbo e.l. , selv om de som har overlevert dette til Fretex ikke er infisert av horologisk tvangsnevrose,er det tross alt snakk om to rimelig velkjente merkenavn,så det burde jo ringe en bjelle..?

Jeg tipper bittert samlivsbrudd..:p
 
Det må ha vært noen som har glemt at det lå sammen med klærene...

Utrolig... At man kan glemme slikt.. :D
 
Har en kompis som har samlingen i sokkeskuffen. Med en driftig samboer kan de ende på verre steder enn Fretex.
Hos meg er det i alle fall ikke jeg som kaster gammelt undertøy.
 
Dette skjedd med klokkene

Fikk denne meldingen fra Fretex

Hei! Da viser det seg at de to innleverte klokkene på Fretex likevel var levert ved en feiltagelse! Den rettmessige eier meldte seg idag og har lagt fram riktige opplysninger og serienr, og klokkene vil bli levert tilbake til ham. Vi takker for interressen du har vist, og ønsker velkommen til vår butikk på jakt etter andre skatter! God Sommer fra Hege Hole, Fretex Lillehammer
 
Fikk denne meldingen fra Fretex

Hei! Da viser det seg at de to innleverte klokkene på Fretex likevel var levert ved en feiltagelse! Den rettmessige eier meldte seg idag og har lagt fram riktige opplysninger og serienr, og klokkene vil bli levert tilbake til ham. Vi takker for interressen du har vist, og ønsker velkommen til vår butikk på jakt etter andre skatter! God Sommer fra Hege Hole, Fretex Lillehammer

Hvordan kom man seg med på listen over de som kunne delta på auksjonen?