Rolex er koservative og lager tidløse ur som kan brukes til alle anledninger.

Men denne er "verdt" å ta en kikk på...hehe
Bla litt i photostreamen til denne karen ... :)

http://www.flickr.com/photos/waltertamiya/

Noen smakebilter
6147402850_eb1372011b.jpg

6053260010_d8a7684c3d.jpg

6016186747_91deebe9c1.jpg

Interessante diskusjoner rundt både Rolex' hallikmodeller og deres nye størrelser, men er det virkelig bare jeg som ser paradokset i at han snøblinde bling-bling påfuglen med mer penger enn smak, kjører rundt i noe så stilsikkert som en Alfa? Noen burde inndra bilnøklene hans for å forsøple interiøret i denne stilrene bilen!

Interessante diskusjoner rundt både Rolex' hallikmodeller og deres nye størrelser, men er det virkelig bare jeg som ser paradokset i at han snøblinde bling-bling påfuglen med mer penger enn smak, kjører rundt i noe så stilsikkert som en Alfa? Noen burde inndra bilnøklene hans for å forsøple interiøret i denne stilrene bilen!

Ja. Når du i tillegg må ligge på hodet oppi motoren for å få startet bilen hver jævla morgen (og ettermiddag for den saks skyld...:roll:) er det ikke særlig praktisk med så mye bling på armen...:D

Rolex lager bare klassikere!

-Ta for eksempel denne diskrete diveren. Tidløst og elegant, understated design, men samtidig et robust hverdagsur som matcher findressen på en eksemplarisk anonym og luksuriøs måte;

:eek::mrgreen::D
Tror dette må være verdens eneste armbåndsur som er høyere enn det er bredt!....

Nå har vel den klokken den er litt spesiell historie også, så den er OK i min bok :)