Lufter min Rolex DayDate 18038 for salg/bytte. Den har vært i mitt eierskap siden 16.05.2019, men jeg ser at denne blir alt for "flashy" for en 20-åring. Uret selges med original boks, tag + eske. Dessverre har tidligere eier mistet cert. Har vært hos urmaker å fått takst på klokka som er satt til 75-80.000,-. Ble samtidig tatt en vurdering av uret av urmaker som mener at det ikke var servicebehov på klokka.
Krokodille-remmen bærer ikke preg av være såpass gammel som 38 år! i tillegg ligger det ennå plast på baksiden av uret!
______________________________________________________________________________________
Tørre fakta:
Ref. Nr: 18038
Urverk: 3055
Str: 36mm
Glass: Safrir
Dag-visning: Norsk og engelsk. (begge følger selvsagt med)
______________________________________________________________________________________
Er primært interessert i salg av klokken, da jeg har en ny en i sikte. Men jeg er åpen for innbytte dersom det er snakk om et lett-omsettelig ur. Rolex Audemars Piguet Hublot og Patek Philippe vil da primært være av interesse.
Modeller som er av stor interesse: 5711, 126334, 15400 og 116613LB.
Salgspris/TS-Pris 64.990,-
Lurer du på noe er det bare å ta kontakt, kan sende flere bilder dersom det er ønskelig. Du når meg på PM.
Krokodille-remmen bærer ikke preg av være såpass gammel som 38 år! i tillegg ligger det ennå plast på baksiden av uret!
Tørre fakta:
Ref. Nr: 18038
Urverk: 3055
Str: 36mm
Glass: Safrir
Dag-visning: Norsk og engelsk. (begge følger selvsagt med)
Er primært interessert i salg av klokken, da jeg har en ny en i sikte. Men jeg er åpen for innbytte dersom det er snakk om et lett-omsettelig ur. Rolex Audemars Piguet Hublot og Patek Philippe vil da primært være av interesse.
Modeller som er av stor interesse: 5711, 126334, 15400 og 116613LB.
Salgspris/TS-Pris 64.990,-
Lurer du på noe er det bare å ta kontakt, kan sende flere bilder dersom det er ønskelig. Du når meg på PM.
Vedlegg
Redigert: