Rolex Air-King

Medlem
25. jan. 2013
Innlegg
579
Sted
Trondheim
Hei hva mener Rolex kjennere om Air-King? Er litt i tvil selv men syns den er klassisk pen!
Her er det lov og si det man mener!

search
 
Jeg synes den er litt liten for meg, skulle ønske den kom i 36-39mm. Ellers liker jeg alt ved den, et meget flott og anvendelig ur!
 
Skikkelig hardkjør det var på air-king om dagen da:p
Fine klokker som det meste fra Rolex, men som nevnt over, litt liten...
Jeg synes 36 er minimum, min mening:D
 
34 mm blir for lite i mine øyne, og du skal ha små håndledd om ikke dette blir for snøtt. Jeg ønsker Rolex i min 40 mm
 
Du får jo noen fine skiver til dem, men som sagt før her - de passer best til kona.
ACDAD5C1-141F-48AB-8DDA-7EBBB98D2E54-742-000000E3F47C6269.jpg
 
Hehe ja, det er vel explorer som er svaret her. Har ikke helt bestemt meg for om jeg liker 36 eller 39 best ennå, men en av de:)
 
Jeg arvet en Air King fra min far. Det ble til at jeg forærte den til kona og kjøpte en GMT Master ll i stedet.
Jeg vurderte å bytte Air Kingen i den prosessen, men på grunn av affeksjonsverdien så klarte jeg ikke å kvitte meg med den. Den gjør seg utrolig godt på fruen også, så der blir den værende:)
Ellers så ser jeg at mange her inne elsker Explorer l og så har man jo nå også fått en vakker Datejust med glatt kant rundt glasset. Begge disse minner meg om Air Kingen. Etter min mening er altså Rolex Air King en vakker klokke, som desverre pga. mote er blitt et dame ur. :)
Så har man da også sett lekre damer (på bilder selvfølgelig), med Deapsea Seadeweller på armen..... hvordan skal dette ende? :p