Rolex 5513 Milsub

Mike Wood er en av personlighetene på klokkeforumene jeg virkelig kunne tenkt meg å treffe en dag.

Alle som ankommer et rolex GTG slik er verdt å møte. Hvertfall med tanke på at den posen er full av milsubs, redsubs og drsd.. Og resten på GTG gjerne kommer med LV bagger, custom kofferter etc.. :p

ca10.jpg
 
Haha, aldri sett det bildet før. Jeg vet bare av å se på det bildet at det der er en fantastisk fyr.
 
Jepp, :D stakkars han her : Great post! I just sold my 14060 to an ex RN guy who sold his 5517 back in 1985 for 500 GBP. He is still kicking himself for it.

http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=15867

--------------------------------------------------------------------------------


that was even a good price in 1985, grant. if we kept everything, we had in our hands, we would be laughing today ! ( like the three WW2 german navy panerais, i´ve sold..... and the countless mil subs/ shaved mil. subs we bought in london in the late 80´s/ early 90´s: rolex 5514 and comex´s and double red seadweller´s at nick uruls london watchfair. and the timber boxes full of brand new IWC MK 11´s ( 12 in a box), you could buy in the UK for pounds 40 each.... don´t want to think any further........). never mind; we thought, we were the clever ones then..... kind regards. achim
 
Jepp, :D stakkars han her : Great post! I just sold my 14060 to an ex RN guy who sold his 5517 back in 1985 for 500 GBP. He is still kicking himself for it.

http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=15867

--------------------------------------------------------------------------------


that was even a good price in 1985, grant. if we kept everything, we had in our hands, we would be laughing today ! ( like the three WW2 german navy panerais, i´ve sold..... and the countless mil subs/ shaved mil. subs we bought in london in the late 80´s/ early 90´s: rolex 5514 and comex´s and double red seadweller´s at nick uruls london watchfair. and the timber boxes full of brand new IWC MK 11´s ( 12 in a box), you could buy in the UK for pounds 40 each.... don´t want to think any further........). never mind; we thought, we were the clever ones then..... kind regards. achim

Stakkars, stakkars, stakkars mann! :/
 
Denne var heller ikke så ille. Men nå flommer det jo over av MilSubber her. Kanskje luften har gått ut av markedet? ;)

Men jeg tenker, 73.000 Euro er knapt 575.000 kroner. Tidssonen har snart 1200 medlemmer. Det er snaut 480 kroner på hver. Også disponerer man klokken en dag hvert fjerde år. Noen som er med? ;)