Solgt Rolex 16610LV Submariner - "Kermit"

Medlem
10. aug. 2015
Innlegg
0
Sted
Bodø
For salg er jubileumsutgaven av Rolex Submariner, 16610LV. Mer kjent som "kermit" på grunn av den iøyenfallende grønne bezel-insert. Klokken ble produsert i perioden 2003-2010. Denne aktuelle Submariner for salg er produsert i 2008 og er en M-serie med "ROLEX" inngravert rehaut. Jubileumsutgaven kjennetegnes videre med sin Maxi-dial og tilsvarende større visere enn den mer tradisjonelle Submariner. Maxi-dial er lik den på nyeste utgave 116610.

Klokken selges - Full Set, altså med original boks med inntakt boksbekyttelse, garantibevis, signert garantikort og ekstra lenkeledd. Klokken er ikke opprinnelig solgt i Norge. Dette er en meget pent brukt versjon som ikke er polert, med null "slark" i lenka. Jeg er andre eier i Norge av klokken.

Pris: 110 000,-

Jeg er ikke en "aktiv skribent" på Tidssonen - har lest diskusjoner på forumet, med glede, i flere år.

Vennligst kun seriøse henvendelser med fullt navn og telefonnummer. Ønsker ingen bytteforslag - kun rent salg. Selges for å gi plass for andre prioriteringer.

Oppholder meg i Bodøområdet - Klokken kan sende med postens EON ved forhåndsbetaling, på kjøpers risiko.

Flere bilder og ytterligere informasjon på forespørsel. Uret oppbevares ikke hjemme, så besiktigelse må avtales på forhånd.

tyLi9Sl+T8KPxuEbaxuRrQ.jpg

3cQxdU7LQv6no15pfXyy3A.jpg

L68ite6nQdGcJ4+4yS+Bqg.jpg

I6ozfnmdRWugVvGvuEP1ZA.jpg

mvgkWDIETmisTHofKaPdLQ.jpg

SFTnugGGR8aunYukfMaxDA.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Phenix