16613 er jo en fantastisk klokkeSå er også 116613.
Jeg har ingen problemer med å innrømme det![]()
Men du teller ikke, du liker alt som det står R O L E X på
16613 er jo en fantastisk klokkeSå er også 116613.
Jeg har ingen problemer med å innrømme det![]()
Men du teller ikke, du liker alt som det står R O L E X på![]()
Det har jeg også hørt at han gjør!
![]()
Vel.. Nesten da! .............................. Han er ikke så glad i vintage.
16613 er for dvaske bleikfeite amerikanere med bermuda-shorts og mer penger enn smak.....
Vel.. i alle fall er det ikke noe for meg! Men som sagt er det vel delte meninger om akkurat denne klokken. TT passer ikke på meg (for lys hud og manglende mørk manke på toppen). Del-gull-klokkene har vel også gått mer over til å bli dame-ur (med mindre man er 50 +). Smell på en diamant-dial, så gjør man uret perfekt for en liten frøken.
Og Reidar, ikke ta innlegget personlig! Vet du digger 16613 over alt på denne jord!
Just my 2cents![]()
Har faktisk et hat/elsk forhold til denne klokken. Digger den på bilder, og blir stadig forelsket, men når jeg faktisk ser den live, og har den på hånden er det ett eller annet som gir meg en feeling om at jeg burde vært 50+ og ikke 20+ som jeg faktisk er.
Har et helt motsatt forhold til den modellen. Synes ikke noe om den når jeg ser den på bilder, men med det samme jeg ser den ute i det fri vil jeg også ha en.
QUOTE]
+1
Vel, jeg er fremdeles veldig glad i min 16613 og har vært det siden jeg kjøpte den ny i 2003 og bryr meg katten i hvem forumpolitiet mener den passer for eller ikke.
![]()