Solgt Rolex 116610LV

Medlem
16. aug. 2016
Innlegg
14
Sted
Gran
116610LV vurderes byttet mot annen Rolex, primært stålmodell. Klokken er kjøpt hos Bjerke i 2011 og fremstår som pent brukt. Den er ikke polert.

Klokken er brukt i rotasjon med andre klokker og jeg har ikke opplevd noe akutt servicebehov.

Bytteverdi: 95.000
 
116610LV vurderes byttet mot annen Rolex, primært stålmodell. Klokken er kjøpt hos Bjerke i 2011 og fremstår som pent brukt. Den er ikke polert.

Klokken er brukt i rotasjon med andre klokker og jeg har ikke opplevd noe akutt servicebehov.

Bytteverdi: 95.000
Bump!

Fått flere bytteforslag, men ikke landet på noe enda. Gjør et siste forsøk, denne gangen med bilder :) Jeg skrev feil i første innlegg, klokken er fra 2012 (november).
hulk1.jpg
hulk1.jpg
Hulk2.jpg
 

Vedlegg

  • Hulk 3.jpg
    Hulk 3.jpg
    105,8 KB · Visninger: 0
Bump!

Fått flere bytteforslag, men ikke landet på noe enda. Gjør et siste forsøk, denne gangen med bilder :) Jeg skrev feil i første innlegg, klokken er fra 2012 (november). Vis vedlegg 106902 Vis vedlegg 106902 Vis vedlegg 106903
Bump! Et aller siste forsøk før denne trekkes. Oslo Urservice har hatt klokken for en liten sjekk, den går meget godt og det er ikke noe servicebehov. Klokken ble også trykktestet. Har selvsagt dokumentasjon på dette. Bytteforslag tas imot med takk