Blusey`n må dessverre ut..
Kjøpte denne herligheten for en liten stund siden, men grunnet kjøp av ny klokka må jeg kvitte meg med denne.
Merke og modell:
Rolex Submariner. Ref 116613LB - ennå plast på noen ledd!
Beskrivelse og stand:
Gull og stål klokke. Klokken har vanlige hairlines, men ingen dype riper eller andre skader. Går uten nevneverdig avvik.
Dokumentasjon og historikk:
Fullt sett medfølger. Klokken er kjøpt fra Lervik Ur i februar 2019. Jeg er tredje eier.
Øvrig informasjon:
Rent salg, men bytte i komplette Rolex er interessant. Er spesielt interessert i 116500 eller 116520
Oppgjør og levering:
Klokken vil kun bli overlevert til ny eier etter at fullt oppgjør er synlig på min konto. F2F overlevering i Trondheim er å foretrekke, men klokken kan sendes. Kostnad, samt risiko tilfaller kjøper.
Spesifikasjoner:
Modelcase: 40mm, steel and yellow gold
Movement: Perpetual, mechanical, self winding
Bracelet: Oyster, flat three-piece links
Dial: blue
Waterproof: 100ft - 300 metres
Calibre: 3135 Manufacture Rolex
Power Reserve: 48 hours
se mer.
www.rolex.com
Referanser:
Mange GG referanser fra Finn.no og klokkeriet.
Pris: 110 000,-
Kan nåes via DM her på TS.
Kjøpte denne herligheten for en liten stund siden, men grunnet kjøp av ny klokka må jeg kvitte meg med denne.
Merke og modell:
Rolex Submariner. Ref 116613LB - ennå plast på noen ledd!
Beskrivelse og stand:
Gull og stål klokke. Klokken har vanlige hairlines, men ingen dype riper eller andre skader. Går uten nevneverdig avvik.
Dokumentasjon og historikk:
Fullt sett medfølger. Klokken er kjøpt fra Lervik Ur i februar 2019. Jeg er tredje eier.
Øvrig informasjon:
Rent salg, men bytte i komplette Rolex er interessant. Er spesielt interessert i 116500 eller 116520
Oppgjør og levering:
Klokken vil kun bli overlevert til ny eier etter at fullt oppgjør er synlig på min konto. F2F overlevering i Trondheim er å foretrekke, men klokken kan sendes. Kostnad, samt risiko tilfaller kjøper.
Spesifikasjoner:
Modelcase: 40mm, steel and yellow gold
Movement: Perpetual, mechanical, self winding
Bracelet: Oyster, flat three-piece links
Dial: blue
Waterproof: 100ft - 300 metres
Calibre: 3135 Manufacture Rolex
Power Reserve: 48 hours
se mer.
The Rolex Submariner
Discover the Rolex Submariner. This underwater tool watch has proved to be equally at home out of the water by becoming emblematic all-round watch.
Referanser:
Mange GG referanser fra Finn.no og klokkeriet.
Pris: 110 000,-
Kan nåes via DM her på TS.
Redigert: