Risti 4 ever?

Min grail har landet, Panerai 671. Denne har jeg virkelig håpet å få kloa i, kommer til å bli min daglige beater fra nå. Kommer tilbake med en review senere når den har gått seg til og fått litt battlescars og patina. Denne helgen startet noe inni H.... bra.

Vis vedlegg 63480 Vis vedlegg 63481

Helt rått, grattis :) Gleder meg til å prøve
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Grattis!
Et fantastisk ur du nå har skaffet deg. Det gleder meg virkelig at et slikt ur havner hos en som har "baller" nok til å bruke det og ikke bare ser investerings potensialet.
Var det Bjerke som klarte å få tak i dette til deg? I så tilfelle kudos også til @GrandCarrera

Har i lang tid håpet på at du skulle få eksemplaret Bjerke får/fikk inn av denne @Tom Henriksen. Da blir den brukt og lov til å klå/slå :)
 
Min grail har landet, Panerai 671. Denne har jeg virkelig håpet å få kloa i, kommer til å bli min daglige beater fra nå. Kommer tilbake med en review senere når den har gått seg til og fått litt battlescars og patina. Denne helgen startet noe inni H.... bra.

Vis vedlegg 63480 Vis vedlegg 63481
Gratulerer - virkelig. Høres ut som noe du har ønsket å få kloa i den stund. :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Gratulerer så mye. Hyggelig at den havnet hos deg.

Jeg står/stod også på interesselista (hvis noe sånt i det hele tatt eksisterer), men gleder meg at den havnet hos noen som virkelig vet å bruke klokkene sine.
 
Gratulerer så mye. Hyggelig at den havnet hos deg.

Jeg står/stod også på interesselista (hvis noe sånt i det hele tatt eksisterer), men gleder meg at den havnet hos noen som virkelig vet å bruke klokkene sine.
Kan ikke bli mer enig :) Disse kom slik på GTG men ble sluppet oppi boksen ved avskjed. There is only one @Tom Henriksen

ACEF2307-A8D1-4717-9777-B7560B4FA856.jpeg
 
Powerful-Crying-Gif-From-Doctor-Who_408x408.jpg


Men... Men... Hairlines!

Godt å se enkelte forstår at ur skal brukes!