Riper etter batteriskifte

Ja. Jeg har selv et Armani-ur med mekanisk urverk. En dag satt jeg igjen med krona og hele "pinnen" som sitter på denne (beklager fagspråket). Dette førte til at noe gikk i stykker, og nytt urverk ble løsningen. Urmakeren fikk tak i nytt på kort tid, fra Armani.

Dette er jo ikke armani deler da...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Dette er jo ikke armani deler da...

:) Det kommer an på øynene som ser.....

Nei det er nok ikke det. Men for å få tak i nytt urverk, måtte urmakeren få dette fra produsenten. Urverket er under tvil fra Seagull. Det som er 100% riktig er at det er fra Kina.

Edit: legger ved et bilde.

6c5f643a.jpg

Joda, men jeg kan ikke tenke meg at de fører casebacks på ett varelager. Verket må de nesten føre på ett lager da de kommer utenfra.

Joda, men jeg kan ikke tenke meg at de fører casebacks på ett varelager. Verket må de nesten føre på ett lager da de kommer utenfra.

Det er ikke helt godt å si, ulike "mote" merker har nok litt ulik policy og varelager på slike deler, men i en del slike tilfeller må nok hele kassen byttes.. Mens hos andre kan det være mulig å få tak i et baklok, men jeg kjenner ikke til hvordan dette er hos Armani..

Beklager at jeg er litt treg med tilbakemelding :) Men vi fikk nytt baklokk til Armani'en. Tok ikke mange dagene heller :) Takker for god støtte her på forumet :) Det var litt synd, men jeg klarer ikke å laste opp bilder. Står noe om at jeg ikke har rettigheter :(