Retrospektiv 2019

2019 var et klokkeår med mange oppturer og en gedigen nedtur. Dessverre så overskygget nedturen alle de horologiske oppturene, men satser på et lagt bedre 2020.
 
I utgangspunktet er jeg fornøyd med det jeg har. 2018 var relativt rolig for min del. 2019 tror jeg blir enda roligere. Hvis det dukker opp en Skydweller til retail en plass er det nok mulig jeg slår til. Tulleprisene på bruktmarkedet vurderes ikke et sekund. Hvis ikke Skydweller dukker opp frister det med en DJ41 eller kanskje en Portugese 7-days igjen. En nydelig klokke med høyst diskutabel kvalitet på urverket.

Men ting blir jo aldri som man tror... :rolleyes:


Min spådom traff rimelig godt. Det dukket ikke opp en Skydweller, men det gjorde en DJ41 :) Portugese får bli i 2020. Det var riktignok en Breitling innom boksen også et par måneder, men vi ble aldri venner.

A19C182B-02AC-49D2-AA29-91763D5347A8.jpeg
 
2019 var et klokkeår med mange oppturer og en gedigen nedtur. Dessverre så overskygget nedturen alle de horologiske oppturene, men satser på et lagt bedre 2020.

Kan jeg spørre hva nedturen gikk i?
En av toppturene må i alle fall være 5711 :)
 
Kan jeg spørre hva nedturen gikk i?
En av toppturene må i alle fall være 5711 :)
Nedturen var at folk jeg trodde var mine klokkevenner ikke var det. Det synes jeg var veldig trist, og har fått meg til å se på klokkemiljøet på en annen måte. Toppturen var definitivt turen til Genève med madammen for å hente 5711. Kommer til å bli husket inntil jeg blir gammel og senil..;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Svevern og AEB
Nedturen var at folk jeg trodde var mine klokkevenner ikke var det. Det synes jeg var veldig trist, og har fått meg til å se på klokkemiljøet på en annen måte. Toppturen var definitivt turen til Genève med madammen for å hente 5711. Kommer til å bli husket inntil jeg blir gammel og senil..;)

Ikke noen god opplevelse @Hansaeng
Får håpe mini-gtg og OWF var et lite høydepunkt.