Restaurere eller bytte Jubilee - lenke

Hei,

Hyggelig at denne tråden ble dratt fram igjen:)

Til de som lurer så er det jeg som driver Klokkeland i samarbeid med Urmaker Benjamin Davidsen.

Når det gjelder at vi ikke har svart på mail, så svarer vi ikke på mail som kommer 21.30 på kveldene. Men så fort vi kan i løpet av neste dag.

Priser mellom meg og MY kan variere. Eneste jeg kan si for sikkert er at jeg ikke kan konkurrere med Kinesiske lønninger.

Mvh,
Morten
 
Både faren min og jeg har fått utført reparasjonsarbeid på hver vår jubilee-lenke hos @Superlite, og begge lenkene ble vannvittig bra, synes jeg. Jeg vurderte også å sende til Asia den gang, husker jeg. Men falt ned på at jeg heller "svipper" innom Ekeberg - kanskje så vidt litt dyrere, men for meg føles det tryggere å kunne levere lenken f2f fremfor å sende den til andre siden av kloden. Nå skal jeg ikke begi meg ut på en lang "make Norway great again"-tale, men synes jo også at det er et pluss å kunne bidra til at også noen i Norge kan tjene litt penger på slikt klokkearbeid og dermed utvikle ferdighetene på området ytterligere :)

Når jeg leser over ovenstående så ser det jo ut som litt av et innsalg, men kan forsikre om at jeg ikke har noen eierandel i Klokkeland - bare en fornøyd kunde :)
 
Både faren min og jeg har fått utført reparasjonsarbeid på hver vår jubilee-lenke hos @Superlite, og begge lenkene ble vannvittig bra, synes jeg. Jeg vurderte også å sende til Asia den gang, husker jeg. Men falt ned på at jeg heller "svipper" innom Ekeberg - kanskje så vidt litt dyrere, men for meg føles det tryggere å kunne levere lenken f2f fremfor å sende den til andre siden av kloden. Nå skal jeg ikke begi meg ut på en lang "make Norway great again"-tale, men synes jo også at det er et pluss å kunne bidra til at også noen i Norge kan tjene litt penger på slikt klokkearbeid og dermed utvikle ferdighetene på området ytterligere :)

Når jeg leser over ovenstående så ser det jo ut som litt av et innsalg, men kan forsikre om at jeg ikke har noen eierandel i Klokkeland - bare en fornøyd kunde :)

Tenker samme som deg at å utføre jobben her i landet er positivt. lenka vil bli strammet opp av @Superlite og jeg gleder meg til å se resultatet:)
 
Lenka ble sent til @Superlite (klokkeland.no) i Januar for å bli strammet opp. Kjempe fin service og svarte kjapt på mine spørsmål. Resultatet ble kjempe bra og kan trykt anbefale han videre.

Dette er fra før lenka ble sendt inn
image.jpeg
image.jpeg




Dette er resultatet fra en kar som kan jobben sin:)

image.jpeg
image.jpeg


Mvh
Cuoresportivo