Restaurantanbefaling ved Spektrum

Medlem
7. feb. 2011
Innlegg
38
Sted
Kr sand
Hei alle
Vi er en venngjeng som skal inn til Oslo til helga. Vi skal bo på
Thon hotell Spektrum. Er det noen som kan anbefale gode restauranter i gå avstand med litt forskjellig på menyen?
 
Det er jo så sentralt at man kan nesten bare ta en gåtur overalt :) Kollektivt er det ikke svært langt til noen plasser heller. På Løkka er det mye, og innover mot Karl Johan er det ganske mye.

Spørs litt hva dere er ute etter også :)
 
  • Liker
Reaksjoner: søringen
Har bestilt på Grilleriet på fredagen. Takk for tipset. Litt vanskelig når vi er så mange med forskjellig smak, men det kan godt være fisk med alternativt kjøtt på menyen Og et koselig lokale.
 
Redigert:
Vil slå et slag for Hanami på Tjuvholmen, sinnsykt god mat, vin og service

+1

Ofte artig people watching utover kvelden også. Sist jeg var der underholdt liftutleier "Rikingen" hele lokalet med høylydte samtaler med et helt bord fullt av glamourmodell-wannabes. Et bra sted for klokke-spotting også, ikke så ofte jeg ser flere Nautiluser i det fri på samme kveld.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: søringen
Ser du har bestilt, men du skal kanskje finne for to dager siden det er helg? I så fall kan Arakataka anbefales - det ligger rett ved Youngstorget/Rockefeller og er ikke mange minutters gange unna der dere bor. Happolati ligger på St. Olavs plass i de gamle lokalene til Ylajali og er også en sikker vinner. Begge kjører mange småretter og er kurrant priset. Kun sistnevnte jeg har vært på nylig, men med stor meny (9 retter) og nok drikke til å gå derfra lettere pussa kostet det fortsatt ikke mer enn like over tusenlappen pr. deltaker. Vel verdt besøket.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: søringen
Ser du har bestilt, men du skal kanskje finne for to dager siden det er helg? I så fall kan Arakataka anbefales - det ligger rett ved Youngstorget/Rockefeller og er ikke mange minutters gange unna der dere bor. Happolati ligger på Solli plass i de gamle lokalene til Ylajali og er også en sikker vinner. Begge kjører mange småretter og er kurrant priset. Kun sistnevnte jeg har vært på nylig, men med stor meny (9 retter) og nok drikke til å gå derfra lettere pussa kostet det fortsatt ikke mer enn like over tusenlappen pr. deltaker. Vel verdt besøket.
Happolati ligger på St. Olavs plass - ikke på Solli;)
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og søringen