Ren lykke

Pasop

Støttemedlem
Medlem
28. jan. 2014
Innlegg
899
Sted
Ytre Enebakk
Det var en gang jeg var lykkelig. Men, det var før jeg solgte sjelen min.
Husker dere denne?

Den var min, men i et anfall av vanvidd solgte jeg den. Det var noe med chronoen jeg ikke helt taklet.
Helt siden den gang har jeg vært uten en diver og lengtet etter godfølelsen klokken gav.

Men nå er det slutt.
I kveld var jeg hos min lokale langer og plukket ut en ny en.

Så uten mye om og men, her kommer den.
Men litt om og men må vi jo ha. Det viser seg nemlig at blitzen på min Canon EOS 600D ikke lar seg åpne, får bare feilmelding.
Så derfor måtte bildene tas helt uten bruk av blitz og på manuell setting, så de ble ikke så gode.
Men dere ser sikkert likevel hva det er.

Boksen kjenner dere jo.


Innholdet åpenbarer seg


45,5mm PO. Ren lykke...........


Obligatorisk wrist-shot


Og hele familien samlet



Og hvis det er noen som har noen gode råd å gi meg mht kameraet er det bare å si fra...

Takk for titten.
 
Gratulerer så mye! Du har en viss sans for Omega, eller ...? Ha!

Klokker og blitz er en uheldig kombinasjon. Iallfall for meg. Godt lys, men helst indirekte, pleier å gjøre susen. Vår hoffotograf @Loevhagen vet sikkert mer om blitzen enn meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pasop
Planet Ocean var min mekaniske debut - og sannsynligvis årsaken til at jeg i det hele tatt fattet interesse for mekaniske ur. Gratulerer så mye med en fantastisk klokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Pasop
Unnskyld språket, men deilig med "Omegahorer" blandt Rolex-dittoene :)(kaster bevist steik i glasshus)
Grattis med nytt!! PO må inn en gang
 
  • Liker
Reaksjoner: Pasop
Gratulerar med ny klocka och flott samling. En orange PO 45.5 mm var också min första 'riktiga' klocka. Men den är sedan lång till tillbaka såld till förmån för köp av kamera. Som även den såldes för länge sedan...
 
  • Liker
Reaksjoner: Pasop