Selges Rembonanza. Klokkeremmer både skinn og NATO. NYE/UBRUKT.

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Hei (rem nr 2, 4, 5, 6, 9 og 11 (20 mm) samt 19 (24mm) er solgt). (en sort og en oliven 22 mm NATO samt rem nr 19 er solgt Kun en 22mm NATO IGJEN - sort :)).

Som skrevet i overskrift har jeg en del klokkeremmer til salgs. Det er snakk om både vanlige skinnremmer samt NATO.
Jeg har for det meste en av hver men noen er det også to av. Jeg har laget bilder med nummerering samt bredde skrevet ved siden.

Det er for det meste snakk om 20mm (f.eks Rolex), 1 stk 22mm NATO og en del 24 mm (f.eks Panerai).

Pris på skinnremmer er 199,- plus,- frakt. (Unntak er en BUND rem som selges 299,- Jeg beholder den mørke som er avbildet selv, så nå er det bare den lyse igjen).
Ved kjøp av tre eller flere remmer spanderer jeg rimligste frakt.

Pris på NATO er 69,- per rem pluss frakt.
Ved kjøp av tre eller flere remmer spanderer jeg rimligste frakt.

Ta kontakt via PM ved spørsmål :)

Jeg vil bare legge til at det er god kvalitet på natoremmene, de er sydd, og ikke smeltet slik jeg ofte har opplevd når jeg handler vilkårlig på nett.

Jeg har tatt et par bilder først med min red bare for å illustrere. Den følger ikke med i tilfelle noen lurer på det :) :) :)





Denne er knall rød. Er vanskelig med lysforhold her i kveld :)





Denne er brukt to dager av meg, nei, jeg måtte beholde akkurat den selv. Elsker den nemlig :)


Semsket skinn - har en i 24 mm av denne også. Et ganske unikt mønster vil jeg si.















20mm NATO bare spesifiser fargekombinasjon som du ønsker



Tre NATO på 22mm, to sorte og en oliven NB! KUN EN SORT IGJEN :)



Samme 22mm remmer


Har to 24mm NATO


Skinnremmer 20mm


20mm


20mm



20mm



20mm



20mm


20mm


20mm kraftig sak



BUND 20mm ubrukt kr 299,-


24mm skinnrem kr 199,-



24mm



24mm



24mm



24mm


Ja det var det.

Håper å slippe pruting på disse. Alt som ikke er NATO er i skinn. Alt befinner seg i Bærum og kan hentes eller sendes etter avtale.
 
Redigert:
BUMP. Dette er helt nye samt ubrukte remmer. Bare nevner det . Igjen :)
 
En del gone men absolutt mye er igjen da :) Er ingenting i 22mm igjen desverre.

Det som er igjen i størrelse 20 mm av skinn er rem nummer 3. 5. to av 12 og 7. og 6.
 
Redigert: