Reimtips Rolex 5513

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Innlegg
6.219
Sted
Arendal
Mulig enkelte har fått det med seg, men jeg sliter med klokke på reim...
Mener å ha sett flere bilder her inne av eldre Submariner og brune reimer som ser smashing ut, så vurderer å gi den en sjanse.
Og så hadde det muligens vært greit å avlaste den originale folded lenken som jeg tror er produsert av tynnslitte og eldre blikkbokser :mrgreen:

Klokken ser brukt ut, så en pen og blank croco er nok ikke det rette valget, men post gjerne egne eller andres bilder.

På forhånd takk.


55F5E7AD-87A4-4ED3-A827-4853CC8E23FF.jpeg
8D134DFC-4D4D-4B09-BB52-6F3F28A26D48.jpeg
435DCBEC-402B-4243-B710-B8E56EF36883.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Bulang & Sons har en «Strap Guide» hvor en rekke av reimene de tilbyr er vist på en 5513;
 
Redigert:
Bulang & Sons har en «Strap Guide» hvor en rekke av reimene de tilbyr er vist på 5513;
Oj, takk! Mye bra og ehhh, annet ;)
 
Bruker til tider lær på min eldre Submariner.
Disse bildene er ikke tatt i anledning denne tråden, så læret er ikke i fullt fokus.
Poster likevel ;).

Her er en vintage brown fra Hodinkee:
Piy3SzK.jpg

Dette er en fra Bulang & Sons, Smokeyjack lær nato:
SCR55I4.jpg


Syns litt patinert lær kler Submariner godt :)
 
Glemte forresten å takke for alle tips. Problemet mitt er at jeg liker mange reimer på bilder og på andre, men å finne noe selv - faen, ass...
 
Ikke reim, men lenke, har tenkt en stund på å sette på en jubilee på min 1985 5513, og kjøpte denne aftermarket jubilee, kostet ca 650 kroner fra luxurywatchstraps.co.uk, skal visstnok være 316 stål, skruer i lenka og virker som ok kvalitet:

hHPVRRZ.jpg


19VeHk0.jpg


NyLDE4z.jpg
 
Redigert: