UJU
Støttemedlem
Har du sett hvordan viserene på DateJust II er for kort til å rekke ut til minuttmarkørene?![]()
Nå tror jeg du blander sammen DJ II og nye Explorer 39mm.
Har du sett hvordan viserene på DateJust II er for kort til å rekke ut til minuttmarkørene?![]()
Jeg går mot strømmen og sier DJ II. Det eneste argumentet for kjøpe RS er nettopp tilgjengelighet IMO. Personlig har jeg ingen glede av hauggamle klokker (men unner alle som har det å ha det)... DJ II synes jeg er riktig så lekker og jeg ser den passe perfekt i boksen din![]()
Jeg går mot strømmen og sier DJ II. Det eneste argumentet for kjøpe RS er nettopp tilgjengelighet IMO. Personlig har jeg ingen glede av hauggamle klokker (men unner alle som har det å ha det)... DJ II synes jeg er riktig så lekker og jeg ser den passe perfekt i boksen din![]()
Slenger meg på Mogens her!![]()
Slenger meg på Mogens her!![]()
+1... Eller blir det da +2?
Uansett... Enig med disse![]()
Det er vel en liten, om ikke stor sannsynlighet for at begge urene vil finne vei til din klokkeboks
Jeg ville søkt og lett litt etter en pen RedSub for å sjekke markedet, hvis det ikke dukker opp noe med en gang er det jo bare å bestille en DJ II, og mens man venter kan man jo se litt til!
Letingen er jo litt av moroa!
Det som skjer da er at det kommer en nydelig redsub for salg samme uke som DJ II er bestilt.![]()
Jeg tenkte heller om du var på leting etter en redsub, og bestilte en DJ II i mellomtiden, fordi det aldri kom en god nok redsub for salg. ;
Hehe, da er du jo well catered for!![]()
Neste punkt på listen, nå som du uansett skal ha begge, er vel å finne ut hva annet morsomt du kan få for i overkant av 100k![]()
![]()
Thanks, rousp!
Men, nå må ikke du kødde dette noe mer til med å bringe inn slike skitne tanker....
Dette er vanskelig nok som det er....
![]()