Synes DJ II er veldig fin jeg, og "trenger" ikke du et dressur uten komplikasjoner?![]()
Ville gått for en Red Sub. Fordelen er også at dersom man finner ut at det var et feil valg, er det et stort marked klart til ta i mot den til samme pris du gav for denDette er neppe tilfellet for en DJII, hvor det nok er en langt større nedside ved salg.
Tiltredes!
Veldig enig i den vurderingen, akr.
Et dressur uten komplikasjoner er det jeg synes kan være et greit supplement - derfor kom DJ II opp som det rette alternativet.
Men satt opp mot RedSub blir valget ikke så opplagt likevel....
På tide med et fredagsur, en kul og standsmessig vintage Rolex, kanskje?![]()
Da er det vel ingen tvil, begge må inn i samlingen![]()
Personlig hadde jeg gått for redsub.. Det er kanskje bare en liten linje med rød farge, men rød er da en flott farge..![]()
Sett i sammenheng med samlingen din.... Såååååå... Ville jeg fortsatt gått for redsub..På tide med et fredagsur, en kul og standsmessig vintage Rolex, kanskje?
![]()
Ja. Perfekt for casual-friday.![]()
Rød farge/tekst på dial er særdeles tiltalende. Spesielt på en Submariner.
Og ja, å møte fredagen med en RedSub ville vært en vakker kombinasjon. Man dresser ned, og inntar en casual og laid-back stil.
Da ser jeg for meg en RedSub som hyggelig selskap på hånden. Jeg gjør det...
DJ II.... andre dager...
Godt valg, jeg ville gjort det samme selv
Datejust II er nydelig, men RedSub er et ikon. Datejust blir det flere av, mens Redsub blir det færre av. Burde ikke være et vanskelig valgTa gjerne en unboxingtråd med macrobilder når kjøpet er i boks. Lykke til!
Jeg er ikke helt fortrolig med DJ, så min stemme går til Red Sub.
En DJ kan du alltid få tak i, men en Red Sub vokser ikke på trær![]()
"Da ser jeg for meg en RedSub som hyggelig selskap på hånden. Jeg gjør det..."
Jeg synes det er så kult å si DET der om en RedSubJeg kan si noe sånn om..tja.. en DVD?
![]()