Real Bond Nato.

Medlem
13. mai 2011
Innlegg
122
Sted
Haugesund
Av alle uviktige ting her i verden har jeg begynt å lure litt på hva som egentlig er Real Bond Nato
Tidligere har jeg bestilt og mottatt en Real Bond i fargekombinasjonen sort, rød og grå...
I går fikk jeg en ny fra TS Webshop. Annet fabrikat, denne gang med grønt i stedet for grått.
Inrømmer at jeg ble litt skuffet, men fant raskt ut at grønnfargen passer til gmt-viseren og skriften GMT - Master ll (lurer på hvor de genene kommer fra). Noen som gidder å opplyse meg?? :D
 
Fra bildene ser en lett hva som er den ekte.

James-Wrist-Shot.jpg


Som du kan se er det denne.

corppk3.jpg


har en selv, men har ingen Rolex Sub. :(
 
Interessant. Jeg har også alltid trodd at det var sort, rød og grå som var fargene på en "real bond". Men, så feil kan man ta...
 
Daniel Craig som er en kjent Rolex entusiast og dagens James Bond trodde (og tror kanskje fortsatt) at den virkelige Bond Natoen var sort og grå. Som en kan se fra bildet her. :D

Daniel-Craig-James-Bond-Rolex-Submariner-6538.jpg


Kan forresten tenke meg at Omega er skikkelig forbanna for at de ikke klarer å få overtalt han til å bli en Omega ambassadør. Det er ikke akkurat verdens beste pr at "James Bond" møter opp på premierene og james Bond intervjuene med Rolex og ikke Omega.
 
"Bond" er sort/grå. Navnet er stuck etter at man i mange år trodde James Bonds klokkerem var, nettopp, sort og grå.

"Real Bond" er sort/rød/grønn. De riktige fargene ble ikke oppdaget før noen år siden, ettersom filmene ble gjort tilgjengelig i bedre kvalitet. Corvus Watch Company selger de mest autentiske Real Bond-remmene, og disse ble produsert eksklusivt for Corvus (produsenten selger ikke disse remmene til andre butikker) av samme produsent som lager remmer for det britiske Ministry of Defense, samt remmene som selges som "UK NATO" i Tidssonens Webshop (inkl. Tidssonen custom). Flere andre produsenter tilbyr imidlertid samme mønster/colorway.

"Real Grey Bond" er sort/rød/grå og er en mellomting mellom den gamle "Bond" og nye "Real Bond". Remmen produseres av samme produsent som "Real Bond", men denne remmen selges ikke bare eksklusivt av Corvus Watch Company.

Litt komplisert, men håper dette er litt oppklarende :)

Tro mot filmen eller ei, min personlige favoritt er den "gamle" Bond :)
 
Ut ifra de fleste bildene jeg har sett så har jeg alltid antatt "bond" natoen for å være mørkeblå, rød og oliven. Litt skuffet over at det faktisk ikke er en i den stilen, da jeg tror det hadde vært knallfett! :)
 
Kan forresten tenke meg at Omega er skikkelig forbanna for at de ikke klarer å få overtalt han til å bli en Omega ambassadør. Det er ikke akkurat verdens beste pr at "James Bond" møter opp på premierene og james Bond intervjuene med Rolex og ikke Omega.

Daniel Craig er ambassadør for Omega. Se her.
 
Hva mener folk om dette? Er det ikke det samme som black-out concept eller Hillary Tenzing editions? Ser at samme produsenten blant annet har laget en moderne double red på bestilling fra Roger Moore.

Jeg syntes det er kult. Jeg anser det som å bytte felger på bilen, sote rutene eller omlakering. Noe en gjør for å gi et mer personlig og unikt preg på eiendelen sin. :D

Her er et bilde av Bill Clinton med en Pro-Hunter modifisert Rolex

ProHunter.jpg

Kilde: Welcome To RolexMagazine.com...Home Of Jake's Rolex World Magazine..Optimized for iPad and iPhone: President Bill Clinton