Solgt Raven Endeavour II

Medlem
8. aug. 2022
Innlegg
539
Sted
Sarpsborg
Jeg fikk nylig hjem en klokke jeg hadde ventet på i månedsvis. Var så gira på å endelig få den perfekte dykkerklokka med gul skive... Og den er dritfet. 70-tallsinspirert og stilig, med glimrende specs, men jeg og den finner liksom ikke helt kjemien likevel.

Derfor sjekker jeg om noen vil kjøpe, eller har noe de har lyst til å bytte i, denne. Ingen skambud! Jeg bytter kun i noe av tilsvarende kostnad/verdi som jeg får lyst på, ellers prøver jeg om den vekker mer begjær som sommerklokke til våren i stedet.

1699448311510.png


1699448341090.png


Raven Endeavour II med "Emergency Yellow" skive.
  • Heliumventil
  • 500m vannresistens
  • Miyota 9015 automatisk urverk
  • 1 av 100 gule produserte og 1 av 300 totalt
  • Komplett sett
  • 42mm
  • 22mm Quick Release-lenke med Nodex (Nodus) spenne med verktøyfri mikrojustering og skrudde ledd.
  • 47mm lug to lug
  • 12mm tykk
  • Safirglass med antirefleksbelegg på innsiden
  • Keramisk bezel insert med lume
  • blå Superluminova
  • MVA OK og dokumentert.

Nærmest ny. Brukt en håndfull ganger. Men "normale bruksmerker" kan ikke utelukkes. Bl.a. Ser jeg et par "hairlines" på spenna. Fra "desk diving" åpenbart. ;)

Med mva. og fortollingsgebyr vil det koste ca. Kr. 9500,- å få en hjem i dag.

Bytteforslag mottas med takk. Kan være interessert i en fin PRX eller annen "integrert sportsklokke", en kronograf, eller noe annet gøy.

Legger ved et bilde av boksen så interesserte kan se hva jeg har, kan trenge eller til og med driste seg til å foreslå mer kompliserte byttehandler. ;)

boks.jpg



Salgs-/byttepris: Kr 7000,-
 
Redigert:
Bump. En fin PRX kunne også være interessant, eller som sagt en kronograf eller noe annet gøy. Mellomlegg kan også være aktuelt.