Rar lyd i ny seiko SKX007J

Bor dessverre et stykke unna Asker ja. tror jeg skal reise til en tredje urmaker for sikkerhetsskyld

har sendt mail til creationwatches, ikke så mye hjelp å få der. de ville refundere meg 10$

@reldor takk for tilbudet, men Moss er også litt langt.

Var innom en tredje urmaker idag, han hørte nøye etter og han syntes det var noe som var løst. han ville ikke åpne å se for da røyk garantien, men de kunne sende den inn på garanti som da kosta meg 600,- i frakt.

Bare piss at garantien ryker hvis noen åpner den så lenge det er en autorisert urmaker. Kjøpte akkuratt en klokke å fikk feil skive på klokka. De sendte bare en ny skive og så jeg kunne dra til en urmaker der jeg bor å bytte den uten noen som helst problemer med garantien. En urmaker er uansett meget profesjonell og skal ikke legge igjen noen som helst merker etter at lokket har vært oppe, så ingen kan si om den har vært oppe eller ikke

Var innom en tredje urmaker idag, han hørte nøye etter og han syntes det var noe som var løst. han ville ikke åpne å se for da røyk garantien, men de kunne sende den inn på garanti som da kosta meg 600,- i frakt.
Det hørtes da merkelig ut....

Merkelig at du skal betale for frakt når det er snakk om garanti...

Veden er jo rar.

8