"Racing" rem til Daytona SS

Medlem
6. sep. 2010
Sted
Oslo
Hei,
Jeg vil gjerne ha en racinginspirert rem til min Daytona.

Har lett, og funnet bilder, men ingen som selger racing remmer til Daytona. Er det noen som vet hvem som selger dette. Vil gjerne ha en løsning med end links. Alle gode tips tas i mot med glede:)

Tøffe de rally skinnreimene. Jeg aner ikke om de passer med custom endlinks til rolex men jeg var veldig fornøyd med de "racing" inspirerte reimene jeg kjøpte gjennom butikken strapped for time. God kvalitet. Blant annet denne:

ABP er kjemt for å levere veldig gode remmer. Hvertfall når det kommer til Panerai. Tror BRIO har handlet av de et par ganger.

Hei,

Har noen handlet fra ABP : Watchbands and straps for all watches. Made to measure belts and small leather goods. New and pre-owned watches. Lurer på om jeg er mindre begavet, men synes "webshopen" er utrolig dårlig - så dårlig at jeg vurderer å legge ordre via mail.

Frustrerende - det ser ut til at disse kan levere det jeg vil ha.*

har handlet mange ganger fra ABP, både på nett og i butikk, kvaliteten er på topp og det er millioner av kombinasjoner.

hvilken etappe har du problemer med når du lager din strap ?

the online workshop of abp straps, bands, watchbands and watchstraps

har handlet mange ganger fra ABP, både på nett og i butikk, kvaliteten er på topp og det er millioner av kombinasjoner.

hvilken etappe har du problemer med når du lager din strap ?

the online workshop of abp straps, bands, watchbands and watchstraps

@lobergen
Takk for link, fant aldri denne på min Andriod tablet. Da er Sort racing strap med røde kontrastdetaljer og custom endlinks bestilt. Ble tilslutt relativt kostbart (IMHO), men håper det er verdt det. Bilder kommer når den er i hus.

Redigert av en moderator: