Rabatt/pruting på Omega hos norske forhandlere

Er ikke det å prute Ndure? :D

Hyggelig å se deg aktiv igjen, mener å huske det er lenge siden?

Joda, men det er en annen måte å prute på. Enn skal ikke prute slik man gjør i syden. Aggressivt. Hehe. :mad:

Takk for det. Det er en stund siden sist jeg var inne, ja. Siden sist har jeg rukket å fylle 18 år, Longines og Breitling uret er ute av stallen. Sitter kun igjen med min kjære Omega Geneve. Nå er fokuset rettet mot det jeg liker aller best. VINTAGE! :D

Jakten har startet. ;)

Aner ikke om det kan sammenlignes, men jeg undersøkte litt priser på en Speedmaster hos noen forhandlere i Düsseldorf. Fikk samme svar fra samtlige, listeprisen var x, og rabatten ble man enig om onsite. Ingen ville gi rabaterte priser på mail eller tlf. Ut ifra min erfaring virker det som om det er lagt inn prutningsmonn på de veiledende/ villedende prisene. Min erfaring er fra Tyskland, hvordan det er i Norge er ukjent. By the way, ble ikke Omega på meg, men Sinn:)

Sitter i Køben å leser helsides annonser fra en urmaker med både butikk og web shop. Her er det i hvertfall heftige avslag på Omega (og endel andre gode merker). Må jo bety at det er noe å gi ?

IMG_1145.jpg