Rød's lille samling

Liker så avgjort utviklingen her i gården. Du har flere sikleverdige ur, det er i hvert fall sikkert :)

En ML har jeg også vurdert, flere ganger, og jeg hadde en under bestilling i vår, men byttet i siste liten ut den med en black bay... (som igjen ble byttet ut med........ pepsi).

Takk, Greg!

ML sitter fantastisk bra på armen med sine 43 og høy kasse, meget behagelig. Der er heller ingenting å si på finish, alt i alt mye for pengene mener jeg.

Ja, her har det jammen skjedd litt siden sist :)
78550618.jpg
Fantastisk samling dette her Rød. Som flere andre er jeg også svært begeistret for den Ml`en din.

Utrolig flott samling Rød! Har full daytona feber for tiden, og dette gjør det ikke akkurat bedre... Den er bare lekker med den hvite skiven.

Redigert:
Litt kameratesting. Får veldig lyst på stativ og macrolinse, men her er litt uten. Har ikke greie på kamera, men fikk beskjed om at Canon EOS600D var en grei start.

IMG_0126_zps0590ed28.jpg

IMG_0094_zps59e89ae4.jpg

Tips mottas med takk;)

Er ingen flink fotograf , men det er lys som er mitt store problem.
Et stativ er heller ikke feil, men tror det gjelder å leke med kamera og bare ta bilder av det du kommer over:eek:
Synes vel at du klarer deg ganske bra allerede;)

I dag dukket denne opp, flott fargespill i skiven. Så langt fornøyd med et flott eksemplar av en 16013 fra 83/84 :D

null_zpsaf569c7c.jpg

null_zps0ddf7a44.jpg

null_zps3146009f.jpg

null_zps5efff5fe.jpg

null_zps021ac82b.jpg

Gratulerer med en flott datejust @Rød! Veldig fin farge på skiven, og ekstra stilig når den bryter lyset i solen :)

Redigert av en moderator:
Siden sist, i kronologisk rekkefølge:

August, 16758:

Oktober, 116610LN:
null_zps1bfa803d.jpg

Desember, 16753 (i dag på reim, med binders som verktøy):

0078CC41-66A0-47EB-A9A5-7CF16146E1A0_zpsdiu05mxp.jpg

Dessverre måtte både Daytona 116520 og SD 16600 ut. Savner begge, men hadde ikke noe annet økonomisk valg. 2014 blir rolig :mrgreen:

EDIT: Sorry for både bilder og bezel opp/ned. Skal ta meg sammen og legge inn nye...senere.:eek:

Redigert:
Det er tre flotte Rolexer du har fått deg siden sist, jeg er spesielt svak for root beer GMT'en :)