Rød + Vin + Greg = Sant (igjen)!

Gratulerer!

Har hatt den på hånden og det var tungt å se den gå.

Godt å se at den har fått et godt (?) hjem!
@Solli - Ja, det er den. Jeg passer vanligvis bra på mine klokker og, akkurat nå, kan jeg ikke tenke meg noen andre klokker som måtte få meg til å flippe ;)

Gratulerer så mye med sjelden vare, utrolig kult med norsk "daghjul" også, et flott ur som tåler å vises frem !
Gratulerer - og som det er sagt over; norsk tekst på daghjulet er jo fantastisk anderledes. :)
Norsk "daghjul" og nydelig blåfarge på skiven - dette er gull. Gratulerer!

Ja, akkurat det med daghjulet var nok det som fenget interessen mest, i tillegg til den blå skiven. Kona har "samme" skive på TT DJ og den er lekker mot gull.

Gratulerer, helt gull den der. Havner jo i godt selskap hos deg da.

Det gjør den. Gullfargen på 16758 er ikke ulik og jeg trodde lenka var ganske lik ved første øyekast. Sett ovenfra er 16758 ganske mye større, men fra siden ser man at Presidentlenken er kraftigere så totalinntrykket av 1803 er stor nok i massevis, perfekt til dress eller bare skjorte på mine lanker. Veldig behagelig er den også, så mange positive førsteinntrykk :)
 
Redigert av en moderator:
Er jo ikke til å unngå å se at samlingen din har tatt en bestemt retning... Dersom du ønsker så er avataren min til salgs også ;)

Er nesten nødt til å komme med en gratulasjon, men jeg er også vemodig her jeg sitter - den ER grisekul. MYE "rimelig" gøy i den der... og som jeg sa, har prøvd den til hundre meter flere ganger i det siste, så du kan trygt iføre deg speedo pluss denne i lokal hall :mrgreen:

Er nesten forventet... Er jo perpetual calendar helt til slutten av februar :) Du får ringe da, hvis det er vanskelig å stille dato vs dag :)

Tusen takk, @Greg. Avataren kan du beholde, den er for Harry for meg :cool:

Takker for dag/dato-hjelp og ønsker du å låne den en helg så er jeg bare 7-8 timer unna tur-retur. Ellers har vi jo Posten :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
nice den der, sikkert flere som siklet på den her på forumet, jeg var iallefall en av dem. You pulled the trigger, gratulerer!
 
Gratulerer så mye et lekkert tilskudd i en allerede lekker samling. Må sies å være et bra supplement til resten av boksen.

Man kan vell trygt si at denne får et godt hjem hos deg!:D
 
Gratulerer med lekker gullklump - norsk tekst på daghjulet er veldig fengende i mine øyne. Utrolig kul DD!:D
 
Har selv aldri vært noe særlig glad i diamanter på herreur, men den der var rett og slett nydelig. Gratulerer så mye! :D
 
Redigert:
Gratulerer så mye @Rød
Var så heldig å låne denne for en stund siden og kan bare si for en klokke.
Passer fint inn med GMTen din også, just perfect:cool:

Pøs på med bilder i denne mørke og kalde tiden, vi trenger noe å varme oss på:D
 
Redigert av en moderator: