Råd vedr pulsklokke

Ta en titt på Garmin Forerunner 610, den er ikke så stor og min kone er fornøyd med den. Touch-skjermen er veldig grei å bruke og den har det meste av funksjoner.

Dcrainmaker.com har svært utfyllende tester av pulsklokker, vel verdt et besøk.

Ender du på en Garmin så sjekk for all del pris hos Malfix.no, han har vært flere hundrelapper under flere ganger når jeg har handlet GPS-utstyr.

Her er et bilde av 610 og 910 sammen på min tynne arm.
50d52abc-0230-5a0a.jpg

De garmin pulsklokkene jeg har sett, ser utrolig store ut, men skal søke opp den du har.
Hadde vært veldig greit med en integrert løsning!

Så at det snek seg inn en skriveleif i innlegget mitt. Jeg har en Garmin 210, ikke 205. Den er ikke mye større enn en et vanlig digitalt sportsur, men selve klokkehuset er noe tykkere.

Drar opp denne tråden igjen.

Finnes det noen gode grunner til å ikke kjøpe en Suunto Ambit HR?

Har lyst på en røff GPS klokke med mulighet for laptimer. Noen som har erfaring med denne klokken?

Drar opp denne tråden igjen.

Finnes det noen gode grunner til å ikke kjøpe en Suunto Ambit HR?

Har lyst på en røff GPS klokke med mulighet for laptimer. Noen som har erfaring med denne klokken?

Den så grei ut den der, men tror faktisk jeg ville gått for en Garmin.

Selv er jeg ingen fan av pulsklokker og slikt, men har litt lyst på en GPS-klokke. Har sett på Garmin Forerunner 910, siden jeg løper sammen med en kompis her i Sandefjord på jobb som har en. Den er veldig fin å ha for å holde oversikt over pace og split times pr km under løpeturene våre. Den kommer også med veldig solid programvare til PC/Mac, og har muligheten til å programmere on the fly. Senest i forgårs sto vi ved startpunktet på løpeturen vår og programmerte inn 10x intervaller og rolig løping resten over 8,5km. Flere andre klokker kan ikke dette, det må gjøres på PC før man går ut.

@semmern

Kjøpte Suuntoen og er veldig fornøyd så langt. Kun fått brukt den på en tur, men programeringsverktøyet på nettet er veldig bra.

Har også lagd et eget lite program jeg kan bruke på Bislett ettersom det ikke er GPS-dekning inne. Blir spennende å prøve ut.

Redigert av en moderator: