Råd og vink til kjøp av rolex

Takk for konstruktiv tilbakemelding! GMT'n på briljant er absolutt innenfor rekkevidde. Jeg har heldigvis god tid på å planlegge kjøpet, så tåler å sitte på gjerdet en stund. Tror nok jeg føler meg tryggest med handel her på sonen selv

Kom over denne i går http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8p-og-salg-9/fs-rolex-sub-14060-a-15499/
Hvordan er prisen m.t.p at alle papirer medfølger samt nylig service?
Er det slik at jeg må/bør fortolle den hvis jeg skal sende den på service etterhvert?

@Frode
Jeg er norsk statsborger, men har folkeregistrert adresse i utlandet. Vil dette da si at jeg kan handle i Norge, og dermed kjøpe momsfritt? Jeg må vel da betale avgifter når jeg skal inn i bostedslandet mitt?

Redigert av en moderator:
@Frode
Jeg er norsk statsborger, men har folkeregistrert adresse i utlandet. Vil dette da si at jeg kan handle i Norge, og dermed kjøpe momsfritt? Jeg må vel da betale avgifter når jeg skal inn i bostedslandet mitt?

I utgangspunktet - ja. Husk på å ta godt vare på kvitteringen for moms innbetaling til det landet du førte varen inn i.

Edit: Vi snakker her selvfølgelig om kjøp på utførsel.

Frode.

@Frode

@Talisker

Hvis jeg går utifra det som står under avataren din ( CPH OSL) er jeg usikker på om de samme reglene gjelder i Norden