Pruting på Rolex hos AD

Medlem
9. jan. 2009
Innlegg
269
Er snart i markedet for en DeepSea, og har helst lyst å rive av plasten på en ny en..
Har inntrykk av at det er vanskelig å få prosenter på Rolex i det hele tatt ??

Finnes det noen som er mer villige enn andre ? ;)

Visst ikke det er så mye å hente hos en AD, blir det urverket.no nok engang..
 
Rolex er ikke det letteste merket å prute på, men det kan jo tenkes at det er mulig å få justert ned prisen med en tusenlapp eller to.
Om det er aktuelt for deg, kan det nok være mulig å få til en service eller polering om du har klokke(r) som skulle trenge det.

Ellers er det jo en stor fordel å handle av AD om noe skulle skje.
Greit å være prisbevisst, men alle bør ha en urmaker i bakhånd.

Lykke til.
 
Jeg har aldri prutet på Rolex i Norge, men jeg var litt i markedet for en 16610 eller 14060 i Italia i fjor, da hadde jeg ingen problemer med å oppnå 10-15% på disse modellene. Deepsea har vel kanskje vært på markedet lenge nok til at det er mulig å gjøre et kupp utenlands nå - større europeiske byer har gjerne en drøss Rolexforhandlere og mulighetene for pruting er dermed kanskje større enn her i monopolet til Bjerke?
 
Har du prøvd Lervik Ur i Haugesund? De har et godt utvalg av fine ur, også Rolex. Såvidt jeg husker fikk de bygget eget Rolex-rom til det nye butikklokalet i 2008. Jeg har god erfaring selv med den butikken og servicen er god.
 
Kjøpte nylig Rolex til min kone hos AD i Norge. Han sa til meg at de ikke gir rabatt på Rolex og ville heller ikke gjort det om det var bestilling. Siden klokken sto i utstilling så var det rabatt å få. Brukbar også..
 
Det er jo bare å høre med urverket.no hvis du vil rive av plast selv. Kan jo faktisk hende garantien er stemplet av AD også.
60 lapper betyr vel en ok besparelse vi jeg tro.
 
Kjøpte nylig Rolex til min kone hos AD i Norge. Han sa til meg at de ikke gir rabatt på Rolex og ville heller ikke gjort det om det var bestilling. Siden klokken sto i utstilling så var det rabatt å få. Brukbar også..

Jeg har aldri hatt problemer med å få rabatt på Rolex hos AD i Norge, selv ikke på klokker som måtte bestilles inn. Fikk sågar 12,5% på den første Rolexen jeg kjøpte :)

Et tips er å aldri spørre om hvor mye du kan få i rabatt, men hvilken pris du kan få på den :)