Pruting på Chrono24

Medlem
11. jan. 2015
Innlegg
3
Hei folkens,

Takk for et flott forum, mye spennende lesing for en rookie.

Jeg har et spørsmål knyttet til erfaringer med pruting på Chrono24. Er for tiden ute etter en brukt Rolex Sub Date 1981 eller nyere i god stand. Jeg ser at prisene på Chrono24 generelt ligger høyere enn andre steder, men at de har godt utvalg.

Noen som har noen erfaringer med å prute på Chrono? er det mulig?

vh
Leif Arne
 
Chrono24 er vel ikke ett selskap, men heller mange selgere som legger ut annonser på en felles markedsplass, á la Finn. Det er vel derfor svært individuelt hvor mye pruting som er mulig fra selger til selger, så your mileage may vary.
 
Bare å prute ivei, med de prisene så skulle du klare å prute endel.
 
Hei folkens,

Takk for et flott forum, mye spennende lesing for en rookie.

Jeg har et spørsmål knyttet til erfaringer med pruting på Chrono24. Er for tiden ute etter en brukt Rolex Sub Date 1981 eller nyere i god stand. Jeg ser at prisene på Chrono24 generelt ligger høyere enn andre steder, men at de har godt utvalg.

Noen som har noen erfaringer med å prute på Chrono? er det mulig?

vh
Leif Arne

Husk å legge på 25% på prisen da selv etter pruting pga. moms på innførsel til Norge.
 
Bare å prute i vei. De fleste selgerne er vel vant til det og forventer vel nesten den også :) Jeg har i hvertfall gode erfaringer med det!
 
De har en del å gå på. Bare å prute. Vær ops på at i Italia spesielt så regner de med at du betaler kontant og tar en 3,5% gebyr om du betaler med Visa/Mastercard, det er litt ubehagelig når du ikke er forberedt på det. Vil nok uansett råde deg til å aldri betale kontant for så store summer uansett.