Prisjustering

Medlem
30. mai 2012
Innlegg
578
Pleier Rolex å ha en årlig prisjustering på et bestemt tidspunkt av året, eller kommer dette som regel brått og tilfeldig?
 
Haha, riktignok har jeg tenkt å legge ut noe for salg, men spørsmålet var mer med tanke på en klokke jeg står på venteliste for:)

Men kjenner igjen noen av de nevnte utrykkene her ja, noe som til tider kan være svært festlig lesning:)
 
Brått og tilfeldig rundt Basel-messen, eller etter ekstreme valuta svingninger, eller når Rolex syns det er lenge siden siste justering.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Forrige prisjustering fra Rolex var vel i 2015 mener jeg å huske. Før det var det omtrent en årlig «regulering».
 
Pleier Rolex å ha en årlig prisjustering på et bestemt tidspunkt av året, eller kommer dette som regel brått og tilfeldig?
Prisene har ikke endret seg siste to år. For enkelte modeller har annen hånds markedet satt graverende priser. Følg ikke trender men kjøp modellen som du liker det er tross alt et ur som å er ment å vare lenge og gi langvarig glede for vel og merke den hengivende eier.Mine favoritter er forøvrig SD 16660 matte dial ,GMT 16760 ,Daytona 16520 A-serie ,Submariner 168000, SD4K,GMT 116710LN