Pris på OP36 126000 grønn skive

Medlem
27. okt. 2015
Innlegg
2
Sted
Oslo
Hei,

Har uten hell forsøkt å finne ut hva man må forvente å betale for en Oyster Perpetual 36 m/grønn skive.

Finner selvsagt priser på Chrono24 etc. men sliter med å finne eksempler på denne modellen solgt i det norske markedet i det siste.

Noen som har en idé om hva som er realistisk?

1652954207418.png
 
Hei, Krang!
Hei,

Har uten hell forsøkt å finne ut hva man må forvente å betale for en Oyster Perpetual 36 m/grønn skive.

Finner selvsagt priser på Chrono24 etc. men sliter med å finne eksempler på denne modellen solgt i det norske markedet i det siste.

Noen som har en idé om hva som er realistisk?

Vis vedlegg 290622


Prisene på disse modellene går opp og ned nesten hver eneste dag, plutselig selges det en for 130, også for det 160.

Jeg husker det lå en ute på Finn for en stund siden, den lå for 120,000,- den mener jeg ble solgt for 115,000,- til slutt. Dette var vel jan. 22.

Nå i det siste, siden mange av fargene ble fjernet. Har jeg selv tilgode å se noen av disse gå under 130,000,- Så et sted imellom 130-140,000,- må man nok forvente at selger ønsker. Men når det er sagt så er det svært få OP36/41 som har blitt solgt i Norge. og det er mange på beinet på disse.

Videre er det greit å nevne at jeg selv tror det er et tak på rundt 150,000,- på en helt enkel OP klokke. da man til samme pris kan kjøpe en submariner, eller datejust når prisene nærmere seg 150,000 - uten at jeg har noen fasit her.

Lykke til på jakten, jakten er definitivt halve sjarmen med klokke morro´a!
 
Hei!

Tusen takk for svar:)

Skjønner at det er vanskelig å si noe helt presist pga få eksemplarer i omløp her til lands, men dette høres spot on ut.