Pris på 2005 Omega seamaster 2594.52?

Sean Angus

Støttemedlem
Medlem
7. juni 2012
Innlegg
168
Hei!
Som aktiv leser, men ikke aktiv bidragsyter må jeg be om litt hjelp til kommende salg av klokken min. Håper også tråden min er startet på rett sted, om ikke må gjerne moderator flytte den!

Skal selge en Omega Seamaster som jeg kjøpte av annen bruker her på forumet i 2012.
Det er en modellnummer 2594.52 fra 2005 (tror jeg), med boks, bevis og en bleket kvittering fra originalkjøpet. Den var på service i 2012 og i 2018. Servicen i 2018 ble tatt i forbindelse med at den gikk i asfalten og det ble gjort en sjekk og bytte av bezel og noe annet, totalt kr. 12 500,- på kvitteringen fra urmaker i Norge.
Følger med original lenke og gummirem på foldingclasp.

Jeg er ikke noen utpreget klokkekjenner, så kan ikke si så mye annet enn at den ser pen ut til å være ca 14 år gammel, men sikkert har det vanlig av merker. I tillegg har den en ripe i glasset som jeg mistenker ikke kan poleres bort - her blir det prisjustering eller at jeg bytter glasset (noen som vet pris på det?)

Ettersom jeg ikke har sett den solgt her i nyere tid lurer jeg på om dere kan hjelpe med en ca riktig pris å legge den ut for.

Hvis noen av dere er interesserte i å kjøpe kan dere gjerne sende en PM.

Bilder med dokumentasjon kommer i annonsen når den er salgsklar.

Takknemlig for hjelp!
 
Er det en 2594.52.00 så er dette en kronograf på 41,5mm. De nyere kronografene er en del større og mindre interessant spør du meg. 23-24000,- +/- gjerne. Jeg byttet glass på min fars Seamaster. Jobben her kostet 1000,-.
 
Takk for raskt svar!
Stemmer, det er en 2594.52.00.

Tenker jeg legger den ut ila uka og da med ca 1000,- i "rabatt" så kan den nye eieren vurdere om det er riktig å skifte glass. Ripen ligger ganske sentrisk i klokka og er liten, så jeg har ikke funnet den skjemmende eller spesielt synlig.