Prioriteringer :(

Fattig student, du liksom. Når jeg studerte brukte vi å stå utenfor Rimi å drømme om nudler med kjøttsmak.

Grattis med lekkert ur! :)

Flere og flere som blir "stung by a bie" på sonen, og jeg (som er allergisk) har levd i trua av at det ikke er sesong for denslags nå! Må begynne å passe på jeg

GRATULERER med fet AP!

"Takk Hemmeligheten er å bytte mellom vann og melk, så blir du sjeldent lei "

Det værste av alt er jo at det er værdt det, for et galehus.:)

Gratulerer med en vanvittig dobbel!! Tror jeg må begynne å studere det samme som deg- ser ut som det gir en klekkelig "avkastning" :)

"Som en fattig student må også jeg prioritere korrekt, og derfor måtte to av klokkene(AP og Explorer 2) gå for å frigjøre litt kapital"

Resultatet er Omega PO 8500XL og AP ROO? Something does not add up...

Gratulerer uansett! :D

Konge unboxing! Bumblebee ROO er bare så utrolig fet. Gratulerer så mye med to råflotte ur. :D

Takk for gratulasjoner og hyggelige tilbakemeldinger!

Skjønner at mange tviler på påstanden om at jeg er en "fattig student", men jeg kan love dere at det ligger mye arbeid og sparing bak. Eksempelvis bruker jeg kun 1000Kr i mnd på mat :(

Gratulerer med flott AP, har virkelig fått øynene opp for disse og har veldig lyst på en AP ROO feks Panda.

Viktig prioritering som student, og husker jeg brukte neste ett semesters studielån for å få råd til min GMT i 1985.

Savner tiden som student med med mye taxikjøring som finansierte alt av hobbyer og turer