Preferansene endrer seg!

Medlem
24. juni 2012
Innlegg
2.320
Sted
Oslo
Hei alle sammen!

Tre eksamener unnagjort på tre dager - godt resultat på alle tre. Det må vell feires?:cool:

(Hvilke unnskyldninger finner man ikke på for å rettferdiggjøre et kjøp?:rolleyes:)

Jeg skal være ærlig med dere å si at denne klokken unboxet jeg i går, og har dermed hatt den på armen i snart ett døgn. Har rett og slett ikke hatt tid til å lage en tråd før nå. Den oppmerksomme leser har kanskje lagt merke til at Greg unboxet min gamle Longines Legend Diver i rosègull i går. Litt trist å si farvel, men det later til at den får et godt hjem. Jeg er uansett fornøyd med utskiftingen i boksen. Førsteinntrykket var at den var stor, veldig stor. Heldigvis gikk dette fort over, og nå synes jeg den sitter akkurat slik (du har kanskje gjettet det allerede?) en Pam skal!;)

Jeg presenter Panerai 312! For meg er dette en perfekt start på Panerai-verden. 44mm, in-house verk, sandwich dial og 1950-kasse:cool:

410FB4B4-E785-400E-870C-9505DC33D924_zpskmh3v1oq.jpg


743D342F-80F1-4CD3-8969-3271CB93F4A5_zps6vwtrcdx.jpg


9DA9337F-D438-4525-8B3B-E0F41600456B_zps21j7hjyc.jpg


95DE1296-D91A-4BE3-BD8F-5D6B73BDAF30_zpsschg7wsl.jpg


00B7AC77-9C4D-4CEC-8CF0-C37C612E731F_zpsjk1eekww.jpg


CD460619-EDE5-4DBF-8D2F-FB55D450EC6A_zpsqz2ns1pl.jpg


Jeg beklager dårligere bilder enn vanlig. Slet litt med kameraet mitt i dag og bildene av boksen og tilbehør ble så mørke at jeg bestemte meg for å la være å ta de med.

Takk for oppmerksomheten:)
 
Gratulerer så mye med en sinnsykt kul Panerai, og selvfølgelig også en stor grattis med å ha fullført tre eksamener med godt resultat. Feiring i ekte TS-ånd dette her, det liker vi :)
 
Gratulerer. Kos deg med den. Skal være fri for gammel dna i hvert fall :)
 
Helt rått. Gratulerer med vel gjennomført unboksing. Denne går ikke i glemmeboken slik eksamene gjør;)
 
Takker for gratulasjoner, alle sammen! Veldig kjekt å få positive tilbakemeldinger:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det vet jeg ikke, @crown guard. Du har vell 312 selv. Har den børstet bakside?

Jeg er veldig fornøyd, @Greg! Håper du er det samme:)

@Entropy: Du har mye av skylden for at det ble Pam:cool: Det ble tatt inn i "vurderingsfasen" av alle de flotte bildene du postet i løpet av ferien din! Utrolig fet den 320'en din, og de er vell så og si identiske utenom GMT-viseren?
 
Redigert av en moderator:
Entropy=enably... ;)

Hyggelig at mitt overforbruk i august kunne bidra til inspirasjon hos deg.

Ja 312 og 320 er veldig like, kun PR og noen litt andre løsninger i verket som skiller.

Gratulerer med lekker klokke.