Post dine Panerai-bilder her!

Sånn, da melder jeg meg herved inn i Panerai-klubben! Hvorfor i huleste jeg ikke gjorde det før er en gåte, men det trenger jeg ikke tenke på nå:D Her er PAM 1312 på gummisko, som forøvrig er en reim som sitter overraskende godt på.
Vis vedlegg 131182
Velkommen i vår sære klubb, har ikke et underforum en gang - dette er en god start på galskapen med en fantastisk historikk. Tidenes første funksjonelle militære dykkerur i samarbeid med Rolex - i mine øyne det råeste uret du kan kjøpe.
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid og Mr Davis
Sykt fornøyd med denne :) PAM 510
7763F45C-9DDF-40CF-8B82-83CF55DF6721.jpeg
 
Altså, Panerai...Makan. Blir muligens litt mange poster av denne nå første uka, men det får dere nesten bare leve med;) Som flere før meg var jeg litt i tvil angående den blå sekundviseren før jeg fikk klokken, men faktisk er det et av favorittelementene mine. Ja, det er en stor klokke, og 1950-kassen bygger heftig. Men, hvordan den sitter, varierer også mye med hvilken reim en bruker. Akkurat denne i grått bygger minimalt og sitter som støpt. Det er utrolig fascinerende å se hvordan klokka skifter uttrykk etter hvilken reim en har på, og når det er så enkelt å bytte som her blir hele pakka bare overlegen:D
panerai 4.jpg