Så lenge det er en 372 med plexi er jeg enigDet er så herlig å se at det flere som bruker sin Panerai som det det faktisk er - TOOLWATCH. Jeg synes absolutt at disse får en helt spesiell og flott patina ved å brukes som de er ment som.
Tom
Så lenge det er en 372 med plexi er jeg enigDet er så herlig å se at det flere som bruker sin Panerai som det det faktisk er - TOOLWATCH. Jeg synes absolutt at disse får en helt spesiell og flott patina ved å brukes som de er ment som.
Tom
Haha! Joda, du er bra med kamera!Ingen creds til fotografen??
Så satt man plutselig med en slik en på armen...
Og jakten på reimer er i gang.
![]()
Not, har noen ur med safirglass som har fått kjørt seg skikkelig, jeg har ingen problemer med det, forskjellen er at Plexi er lettere å holde ved like. Ur skal brukes og toolwatches blir i mine øyne finere etter lang tids bruk uten polering.Så lenge det er en 372 med plexi er jeg enigÅ få riper i safirglasset på en klokke til 100k er dype sår i sjel og hjerte!
@Tong, blir det OEM eller 3. parts produsent på canvasen?Så var man ikke lenger "reimjomfru".
En enkel croco-sak for avvekslingens skyld. To nye på vei i posten. I canvas og "vintage" skinn. Man gleder seg.
@Tong, blir det OEM eller 3. parts produsent på canvasen?