Post dine Panerai-bilder her!

Hadde det på min gamle Pam116. Bjerke klarte ikke helt å si hva det var (ikke fjerne det skikkelig heller uten å legge igjen fingermerker på innsiden av glasset..) Men alt var løst, sikkert ikke bra om det kommer inn i verket.

Absolutt ingenting er løst. Er små bobler i malingen (?). Så det er ingen problem! I fall det skulle bli det, så er det bare å skifte skive
 
Redigert:
02B8397E-CBB9-4800-B25B-9C802F0DB1A2.jpeg
 
Hvor store håndledd har dere som kjører 682? den ser helt rå ut:)

Jeg har ca 17,5 cm og har både 44mm og 682 på 42mm. 682en føltes nesten litt liten med en gang :) Helt perfekt størrelse til hverdagsbruk, og syns forsåvidt at 44mm også er helt uproblematisk til hverdag. Har også hatt 372 på 47mm og den føltes helt fin på håndleddet men med domen så ble den kanskje litt i overkant som hverdagsklokke med mine håndledd?
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Rå klokke :)
Kan jeg spørre hvor stort håndledd du har?

Takk :)

Håndleddet er ca. 18,5 cm. «Problemet» mitt er at håndleddet ikke er så bredt, mye av omkretsen ligger i høyden....

Har landet på 42 mm Panerai, etter å ha prøvd 47, 45 og 44 mm. i forskjellige utgaver de siste årene. Felles for alle, unntatt 682, er at jeg synes de er blitt litt i største laget. Synd, for jeg skulle egentlig hatt en 372 ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Det tok sin tid men det ble heldigvis som jeg hadde håpet på (i og med at budsjettet ikke strakk til med tanke på 233), PAM510 in da house :) 44mm Luminor, sandwich, manuell 8-dagers med innsyn til verket, sekundviser - denne traff på samtlige kriterier for meg. Og attpåtil norsk :)


PAM510.jpg