Post dine Panerai-bilder her!

Topp ni fra Instagram 2018. Var jo nesten bare Panerai her....

#Paneristi

1817A574-8438-4B9C-BC7C-4744DD6ACC11.jpeg
 
Redigert:
Go for it! Den bærer mindre enn du tror. Når små Italienske dykkere kunne, så kan også du.

Noen som har den og kan same ligne mot feks Pelagos,Speedy, 1312, vanlig sub? Det er klokker jeg har hatt og er godt vant til. Hvordan er bærekomfort, lug to lug ( horn-horn,øre-øre:p ), høgde , stooore 26mm reimer etc..
Pics appreciated!

Italienske dykkere badet nok ikke i skjorte og jakke ;):p:D
Og er det noen som har for salg da??? *Hint hint*.
 
Noen som har den og kan same ligne mot feks Pelagos,Speedy, 1312, vanlig sub? Det er klokker jeg har hatt og er godt vant til. Hvordan er bærekomfort, lug to lug ( horn-horn,øre-øre:p ), høgde , stooore 26mm reimer etc..
Pics appreciated!

Italienske dykkere badet nok ikke i skjorte og jakke ;):p:D
Og er det noen som har for salg da??? *Hint hint*.
Ok. Jeg har hatt Speedy’s, Sub’s, Seadweller’s, Pam 312, Pam372, Pam 422 og diverse Pam Radiomir.
Tro meg - om du kan bære hvilken som helst av disse urene, så funker det også med en 47mm Panerai, MEN det krever noen dager med tilvenning og en aksept for at en Panerai ER ment å være stor.
 
Noe var bedre før:(
Den gang det var et Norsk Paneristi miljø og det var en egen tråd for oss Paneristi her på TS - og da vi slapp å lete gjennom 345 sider med crap for å finne noe om Panerai :mad:
@BRIO1368 og @Frik m.fl. var pionerene som dro igang treff for gærningene, sukk det var tider:(
2F0D4458-C09F-473F-BBED-AFEF0CD8AEDA.jpeg
 
Redigert:
Noen som har den og kan same ligne mot feks Pelagos,Speedy, 1312, vanlig sub? Det er klokker jeg har hatt og er godt vant til. Hvordan er bærekomfort, lug to lug ( horn-horn,øre-øre:p ), høgde , stooore 26mm reimer etc..
Pics appreciated!

Italienske dykkere badet nok ikke i skjorte og jakke ;):p:D
Og er det noen som har for salg da??? *Hint hint*.

2305AD60-EE5A-4B93-AC15-3CC5D293AA02.png


47 er stort, men ikke for stort. Jeg har helt middels armer, men litt flate håndledd.(og den er for salg på TS marked)
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid