Post dine Panerai-bilder her!

Sommer med en PAM 351

imagejpg1_zpsdaf8b9a8.jpg
[/URL][/IMG]

Veldig fornøyd med dette uret! Kombinasjonen tobacco, titan, gullvisere samt 1950 kasse gjør det til en reell hverdagsklokke med shwung over seg ;)

imagejpg1_zpsdaf8b9a8.jpg
[/URL][/IMG]

Veldig fornøyd med dette uret! Kombinasjonen tobacco, titan, gullvisere samt 1950 kasse gjør det til en reell hverdagsklokke med shwung over seg ;)

Sier meg enig i den! Her er min :)

2XtV8QR.jpg

Skal sies at jeg nå ikke lenger er i tvil om titan lett får riper. Det gjør det :p Har hatt min 351 i under en uke og den er allerede full av småriper på siden som ligger mot skjortekanten. Har også klart å få mitt første lille merke på den blankpolerte bezelen i dag. Det er da enten skjorta eller blazeren som står bak. Evt at jeg har sett på klokken litt feil :p

Til tross for det så er jeg fortsatt veldig fornøyd! Titan bærer tross alt slike riper 10X bedre enn stål IMO ;)

Hvor lenge har du hatt din @Vestante?

Redigert av en moderator:
Sier meg enig i den! Her er min :)

2XtV8QR.jpg

Skal sies at jeg nå ikke lenger er i tvil om titan lett får riper. Det gjør det :p Har hatt min 351 i under en uke og den er allerede full av småriper på siden som ligger mot skjortekanten. Har også klart å få mitt første lille merke på den blankpolerte bezelen i dag. Det er da enten skjorta eller blazeren som står bak. Evt at jeg har sett på klokken litt feil :p

Til tross for det så er jeg fortsatt veldig fornøyd! Titan bærer tross alt slike riper 10X bedre enn stål IMO ;)

Hvor lenge har du hatt din @Vestante?

Artig å se at det er flere som finner titan som et godt alternativ til, de etter min mening, merkbart tyngre SS versjonene. Det er jo ikke å komme bort fra at dette er noen beist av klokker!  Mitt ur går i rotasjon med andre ur (ML entusiast), samt erstattes av en G-Shock i forbindelse med arbeid. Til tross for å ha hatt uret noen måneder kan jeg ikke se noen merker enda  Men for all del, litt naturlig patina forventes etterhvert.

Kult bilde @olemol! Visste ikke at du var herfra, og skrev flytende norsk. Hadde jeg hatt din hudtone, hadde jeg definitivt gått for en i gull også;)

Bladd igjennom noen sider nå, og det må definetivt bli en pam igjen veldig veldig snart.
Kan vanskelig se for meg en mer nydelig klokken.

Herlige bilder sonen!!