Post dine Panerai-bilder her!

When in Tuscany..
163860

Føkk, jeg bestilte en 125/75 74 reim fra Gunny Straps, men fikk 130/80. Dermed stikker enden av den lange delen for langt ut og er for synlig på armen. Har sendt mail og klaget, men det blir fort klønete når noe er feil og leverandøren sitter et eller annet sted i Asia. Får se hva han kommer opp med...

20190927_203945.jpg

• Trist
Reaksjoner: MrFinale og Genta
Noen som var på kundekvelden til Bjerke i går og kan gi en liten oppsummering?
Var innom en times tid. Bra stemning, bra mat og drikke, og ikke minst mye lekre klokker. Tema var submersible, og det var mye syke saker Panerai hadde tatt med seg! Det var vel to ansatte fra Panerai der, så vidt jeg fikk med meg, og etter en liten velkomsttale fra Snorre og noen ord fra Panerai-fyren ble det god stemning og mye prøving av klokker.

Fikk ikke knipset noe særlig med bilder, men legger ved et her av Paneraien som endelig overbeviste svogeren om at Panerai er tingen! Sinnssykt flott klokke i svart keramikk. Mye blått, men det funket veldig bra synes jeg. Mener de nevnte at denne lå rundt 150k. Alt i alt en kul kveld hos Bjerke der vi fikk sett og testet en haug med klokker som vanligvis ikke er inne.
PAM 26.9.JPG

Ble forøvrig stukket til oss goody bags på veien ut og er nå den stolte eier av en stk Panerai-caps...:oops:
Panerai cap.jpg