Post dine Panerai-bilder her!

E19B0944-B034-4B6D-A1A3-BA6EBE9B140D.jpeg
 
Sommeren er her for fullt. Nesten ti over halv elleve, fortsatt lyst ute! Kveldstur med hunden. Går i shorts og t-skjorte, er ikke i nærheten av kaldt. Helt stille i gatene bortsett fra fuglekvitteret.

Gummiremmen er på, og 372’en er på sitt aller beste på håndleddet mitt. Jeg må stoppe opp og nyte dette øyeblikket litt, hverdagsmagien man ofte lar passere forbi om man ikke passer på. Sånn sett er 372 min hverdagsklokke, og min hverdagsmagi-klokke. Ingen dato. Ingen sekundviser. Bare to visere som forteller meg det aller mest nødvendige. Skiven, kassen, gummiremmen og dens store, men komfortable nærvær på håndleddet forteller meg mer. Mye mer. Akkurat slik ren klokkeglede skal være!
D7A954DA-38E4-4899-88C4-25A95D6B8EA6.jpeg


Er det rart vi elsker Panerai?
 
Sommeren er her for fullt. Nesten ti over halv elleve, fortsatt lyst ute! Kveldstur med hunden. Går i shorts og t-skjorte, er ikke i nærheten av kaldt. Helt stille i gatene bortsett fra fuglekvitteret.

Gummiremmen er på, og 372’en er på sitt aller beste på håndleddet mitt. Jeg må stoppe opp og nyte dette øyeblikket litt, hverdagsmagien man ofte lar passere forbi om man ikke passer på. Sånn sett er 372 min hverdagsklokke, og min hverdagsmagi-klokke. Ingen dato. Ingen sekundviser. Bare to visere som forteller meg det aller mest nødvendige. Skiven, kassen, gummiremmen og dens store, men komfortable nærvær på håndleddet forteller meg mer. Mye mer. Akkurat slik ren klokkeglede skal være! Vis vedlegg 252733

Er det rart vi elsker Panerai?
Hør hør! Ute på oppdrag selv, nyter sommervarmen allerede kl 08! Sammen med PAM:love:
718E18FF-E2EA-43FA-9EBF-9DC35544B3E4.jpeg