J
jayeff
Guest
Ja, den var stilig
Ja, den var stilig![]()
Er artig med det, når man først har blitt fullstendig bitt av klokkebasillen kan en klokke til $100 fort trigge de samme samlemusklene som en til $5000, hvertfall når man snakker om impulskjøp![]()
Da er det bare å vente på at noen poster bilde av en Omega Ploprof da.
Valget stod mellom Panerai og Plofrof når jeg handlet nå sist, ploprofen er sykt fet på mesh. Den ultimate sommer-beater.
Er usedvanlig dårlig med data så vist det er noen dær ute som kan hjelpe meg med hvordan man legger ut bilder på forumet hadde æ blitt svært glad??takk og bukker.
Flott Seamaster du har der! NOS?
Har en herlighet av en ploprof 1200 med alle tre reimen/lenke som vente på og få vist sæ litt fram.e bare så synd at eiern er ny på forumet og en skikkelig talentløs datanerde som ikke har peiling på hvordan han legger ut bilda.ska se om æ ikke finner ut av det så få dåkker se.Sette sjøl pris på alle som dele lidenskapen med andre
Please don`t. Har lovt min bedre halvdel å ikke handle mer på leeeeeenge, men jeg føler at jeg nesten må ha en ploprof til sommeren.
Merker nå at jeg har en nesten ny ploprof til ca. 30000kr på den ene skulderen også sitter min kjære på den andre. What to do?