Post 1000 - innkommende grail

Gratulerer masse med en kjempenydelig kermit submariner @runes! Disse er råkule, og denne ser jo helt strøken ut. :)

Redigert av en moderator:
Perfekt måte å bli WIS på dette Runes med en helt fantastisk Rolex 16610lv. Bare å gratulerer med grail!

Gratulerer med nydelig Kermit og WIS :D

Flott utboxing runes. Gratulerer så mye med grail :D

Tusen takk for det. :)

Gratulerer med grail og som WIS! Kermit er den flotteste av de moderne subene IMO. Og, en perfekt sommerklokke.:cool:

Helt enig, det var bl.a. derfor det ble akkurat den. :)

Sov nok bedre etter den intense kløen av "nysgjerrighet" forsvant, så det skal du ikke tenke på:rolleyes:

Håper du koser deg med den nye klokken din! :D

Det var bra å høre. :)

Gratulerer med flott Kermit:D

Gratulerer masse med en kjempenydelig kermit submariner @runes! Disse er råkule, og denne ser jo helt strøken ut. :)

Er helt på grensen til strøken. Jeg har sett nye klokker hos urmaker som er mer slitt denne. :)

Kjempeflott Kermit!

Grattis!

Perfekt måte å bli WIS på dette Runes med en helt fantastisk Rolex 16610lv. Bare å gratulerer med grail!

Grattis med wis og ikke minst kjempefin klokke :)

Tusen takk. Det føltes helt riktig.

Redigert av en moderator:
Gratulerer! En utpakking som utstråler entusiasme er alltid kjekt å lese. Den danner et flott par med GMTen!

Grattis med flott Sub, en suveren markering av WIS.

Tar jeg mye feil om jeg tipper at neste inn kanskje skal ha sort bezel.:)

Grattis med ny klokke og WIS :) Må si bildet med subben og gmt var utrolig kult, skikkelig fargerikt!

Gratulerer så mye med både WIS og en flott Kermit. Lekkert!

Gratulerer med en nydelig sub!:D

Gratulerer med WIS og en steike flott Kermit.

Fin-fine greier! Gratulerer!

Grattis med flott Rolex:)

Grattis med kul klokke!

Tusen takk for det!

Gratulerer! En utpakking som utstråler entusiasme er alltid kjekt å lese. Den danner et flott par med GMTen!

Grattis med ny klokke og WIS :) Må si bildet med subben og gmt var utrolig kult, skikkelig fargerikt!

Cola (eller pepsi) og Kermit blir i mine øyne en perfekt, fargerik kombo. :)

Grattis med flott Sub, en suveren markering av WIS.

Tar jeg mye feil om jeg tipper at neste inn kanskje skal ha sort bezel.:)

Nja. Kanskje. Jeg har forsåvidt en med sort bezel allerede. Ble imidlertid sendt rett på sanatorium etter at jeg hadde kjøpt den. Håper den snart er frisk igjen. :)

980e121e032a8d4ac2342347b4006bdd.jpg

Men jeg drømmer jo fortsatt om en 5513 med maxi dial. Time will show. :)

EDIT: Når jeg ser postcount'en burde jeg jo unbokset enda en Rolex i denne posten. ;)

15d110a54ff6d4eac222801746fcaee6_zpsaebfadcd.jpg

Redigert: