Planlegger nytt klokkekjøp, trenger tips av ekspertene!

Eneste jeg ikke falt helt for var Doxa, ellers så sikler jeg på alt annet som ble postet. Bare og komme med flere tips hvis noen har noen, slik at det kan bli enda litt vanskeligere for meg å velge bare en :p

:(

Men de er jo så fine!!
71ca5aac.jpg

Syns at du skal se en gang til på Seiko - de gir mye bang for the bucks.

Ellers så er jo en IWC Aquatimer titan en godklokke, men den blir antagelig litt for dyr.

Seiko er noe jeg vurderer ja, og den IWC Aquatimeren var sinnsykt pen! Hva er en ok bruktpris på disse, er det noen som vet?

Edit:

Ja den er fin den Doxa klokken, men den appelerer liksom ikke helt til meg, det er noe som ikke stemmer for meg.

Litt søking antyder at aquatimeren i titan går for USD3000 og oppover, hvilket overskriver budsjettet ditt ganske bra med frakt, moms etc. Seikoen som chalshus postet er et strålende alternativ, tror jeg. Høy kvalitet og pent utseende.

Tudor si nye Heritage Black Bay er fantastisk fin. Rødli bezel, lenke og rem får du med. Pris ca 22-26 000 kr. Ta sats og spander 5-10 000 kr mer så får du mye mer og velge i, og bedre produkter. Gå inn på Tudor.com. Her får du mye for penga.

Tudor si nye Heritage Black Bay er fantastisk fin. Rødli bezel, lenke og rem får du med. Pris ca 22-26 000 kr. Ta sats og spander 5-10 000 kr mer så får du mye mer og velge i, og bedre produkter. Gå inn på Tudor.com. Her får du mye for penga.

Nå sprenger vi budsjettet hans her. Han var også ute etter Titan. Ligger en nydelig aquatimer titan på timegeeks.dk. nok en budsjettsprenger. Ellers er jo nye Tudor Pelagos i titan , den sprenger isåfall budsjettet................ Gå for Seiko, myyyyyyyyyyyye kvalitet for pengene, kanskje det smarteste valget.

Kan på det varmeste anbefale Helson SD Titanium:)Stor klokke som nyter godt av at den er lett! Veldig god service hos Helson er det også.

Den Orisen det er linket til hos urverket.no er flott. Men jaggu er den diger med sine 47mm. Seikoen på 44mm er nok litt mer anvendelig - for de fleste av oss. Det er en flott klokke og som det sies her så er det mye klokke for pengene.

Mye flott fra Oris ja, synd de også lider av 44mm-viruset. For min del blir det unødvendig stort. Hvor stor dial trenger man egentlig og hvor stor kasse? Ser man så j..... dårlig har man ingenting nede på 30meter å gjøre uansett.

Den Orisen det er linket til hos urverket.no er flott. Men jaggu er den diger med sine 47mm. Seikoen på 44mm er nok litt mer anvendelig - for de fleste av oss. Det er en flott klokke og som det sies her så er det mye klokke for pengene.

Føles ikke så stor som tallet skulle tilsi, jeg var nesten skufffet og skulle ønske den var større når jeg prøvde den. I titan er den også ganske så lett, for meg ble det til at jeg ikke kjøpte. Har keramisk bezel også, hadde stål versjonen hatt det ville det vært bankers for meg. KOmmer jeg over en billig brukt i titan kan det bli tøfft la den være for min del...