Mistenker kanskje at det russiske markedet skal økes - og gud vet russerne liker bling.
Ser mer for meg at denne klokken bærer noen syltynne asiatere (klokken bærer, ikke omvendt)
Mistenker kanskje at det russiske markedet skal økes - og gud vet russerne liker bling.
Kunne veldig gjerne tenke meg en "vanlig" PO i keramikk, noen ganger er det enkle det beste. GMT-modellene blir IMHO helt sirkus med for mye farger og detaljer....
Det sagt, jeg skjønner heller ikke hva Omega holder på med om dagen. Et uttall av modeller og varianter er ikke akkurat eksklusivt, det er bedre med en forsiktig evolusjon enn full revolusjon![]()
Helt enig. Vurderer en 2500 eller en 8500 nå. De blir klassikere etter dette sirkuset har kommet til byenDe nye PO Seamasterne med kjeramisk kasse er ikke meg. Jeg ville heller hatt noe av det som skal fases ut.
Vet ikke helt hva jeg skal si til dette her. Får litt assosiasjoner til "badass klokke - hilsen gutt på 12". Det blir litt mye Transformers stil på dette. Kan jo ikke brukes til pent, for den ser ut som Haakon Magnus sin pulsklokke, og den kan ikke brukes til sport for den er tykk som en hockeypuck. Dessuten er GMT viseren altfor lik sekundviseren og blir derfor forvirrende. De holder fortsatt på skru-ut heliumventil, som er helt meningsløst så fremt du ikke er Nordsjødykker, og modellutvalget begynner å se ut som en basar i Kairo.