Planer for 2013

For min del tror jeg det blir stille i 2013. Desverre. Jeg tror jeg får si som Adam, og sikte på en Rolex 114060 i 2015. Jeg får rullere på de klokkene jeg har, og heller bytte litt ut der, og spare til den store fisken;)

Inn:

Pre moon Speedmaster

Rolex Datejust 1601

Rolex Explorer 1016

Vintage Heuer Autavia

En Panerai tilsvarende 422/372 i børstet 44mm kasse, denne dukker vel opp på SIHH2013 :cool::cool:
Evt en 233 med dot dial.

Ut:

Panerai 312 ryker trolig.

Satser på jeg får noen av disse inn iløpet av neste år : :)

Pam. Ikke enig med meg selv på hvilken model enda.:D
Omega. Får mere og mere lyst på en seamaster. :p
Rolex. Sub tt med blå skive får jeg ikke ut av hue....:eek:

Ønskeliste:

Rolex sea dweller
Omega speedmaster broad arrow blå visere
Rolex explorer hvit 16570
Omega aqua terra 38,5 mm blå skive

Grail som er aktuell om lottorekka skulle slå til:
audemars-piguet-royal-oak-offshore-37mm-chronograph-watch.jpg

37mm :cool:

Eventuell forandring i nåværende samling Rolex 14060 ut mot Sea dweller.

Siden den økonomiske tilstanden på klokkekonto er skrapet så tenker jeg denne ønskelisten bruker noen år på og realiseres.

2013 blir et kjedelig år på klokkefronten for min del. Ingen ur skal inn. Null. Nada. Zero.

Etter og ha fått samlet ett knippe med Rolex i 2012, så slår det meg....

...kanskje en av hver modell hadde vært gøyalt? Hvilke(n) i 2013 får man bare se ann:confused:

Som nyoppvåknet så skal 2013 brukes til å bli vant med å gå med klokker hele tiden, jeg skal lære mer om klokker og jeg skal tenke meg godt om før jeg kjøper en ny klokke.

Det jeg vet er på vei er en Stowa med håndopptrekk som jeg gleder meg voldsomt til.

Ellers blir det vel å forsøke å holde det litt edruelig, har lyst på en Speedmaster Pro og/eller en "basic" Panerai. Var voldsomt facinert av Sub etter kun kort tid her inne, men det får bli senere....

Planen er å holde det low key og hanke inn en budsjettbeater, tror det blir en Helson Shark Diver. :cool:
Lånte bilder fra WUS:
026.jpg

003-1.jpg

006-1.jpg

Jeg sa planen... :rolleyes:

Ingen planer for 2013. Klokkekontoen er fullstendig skrapet, og er litt usikker på hvordan den skal fylles igjen :S Men vi får se utover året! Skal aldri si aldri :) Har jo lyst på mye forskjellig, så det er jammen ikke lett.