- Medlem
- 19. okt. 2011
Har bestemt meg for å kjøpe en PO, men det er veldig viktig for meg at den vil være av revisjon 2500D. Leser at Omega har byttet ut mange komponenter som skulle være en del av problemet i denne versjonen. Ser det kun er to måter å finne ut hva versjon man har med sikkerhet: enten ved å bestille COSC sertifikatet eller bare åpne baksiden av klokken og se hva som står gravert på drivverket.
Når begynte Omega å bruke 2500d i PO? Leste et sted det var rundt mars i 2011? Om jeg kjøper en "fresh from factory" PO nå fra en butikk med mye gjennomgang (slik at de har nye liggende), så er vel sjangsen for å få en ny ganske høy. Skulle tro det er mulig å spørre urmakeren om å åpne baksiden og se hva som står på drivverket når en kjøper klokken.
Når begynte Omega å bruke 2500d i PO? Leste et sted det var rundt mars i 2011? Om jeg kjøper en "fresh from factory" PO nå fra en butikk med mye gjennomgang (slik at de har nye liggende), så er vel sjangsen for å få en ny ganske høy. Skulle tro det er mulig å spørre urmakeren om å åpne baksiden og se hva som står på drivverket når en kjøper klokken.