Personlig bilskilt?

Spottet på cc-vest i julen :D

C0AEC761-B144-455B-B101-32130224B398.jpeg
 
Som tidligere RR eier ser jeg heller ikke noe uvanlig her! Jeg valgte dog å skille meg fra bilen...
 

Vedlegg

  • 5B9FED95-2399-4D0A-8B90-0116412A6AA5.jpeg
    5B9FED95-2399-4D0A-8B90-0116412A6AA5.jpeg
    238,4 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: OddE
Som tidligere RR eier ser jeg heller ikke noe uvanlig her! Jeg valgte dog å skille meg fra bilen...
-Jeg har lånt meg RR av samtlige generasjoner og kost meg veldig bak rattet; jeg har fortsatt veldig lyst på en Classic V8 (helst en sen 3.5l) som koseprosjekt ved siden av riskokerne på låven. Åja, også må man jo ha en seriebil...

Jeg er dog veldig glad jeg ikke eier en av nyere dato; en tidligere kollega hadde - I am not making this up - det lokale JLR-verkstedet på speed dial...
 
-Jeg har lånt meg RR av samtlige generasjoner og kost meg veldig bak rattet; jeg har fortsatt veldig lyst på en Classic V8 (helst en sen 3.5l) som koseprosjekt ved siden av riskokerne på låven. Åja, også må man jo ha en seriebil...

Jeg er dog veldig glad jeg ikke eier en av nyere dato; en tidligere kollega hadde - I am not making this up - det lokale JLR-verkstedet på speed dial...
Min første bil var en P5 3.5, så jeg kjenner absolutt til det sentimental... Min bil var jo dekket av garanti, men det hjelper liksom ikke når som du selv er inne på har JLR-sentret på speed dial! Drømmen er dog fortsatt en 1973 Range Rover 3 dørs i mint condition.
En fin reg plate her er vel NO CAR
 
3 fine har jeg sett:

KLØNA på en Toyota Aygo (var ingen løgn)
DEALER på en feit Mercedes (heller ingen løgn)
HAIEN på en Tesla X i nabolaget
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: johage og chrbir
Rakk ikke ta bilde, men en rød Ferrari med skilt PUTIN66 er det rareste jeg har sett til nå. o_O