GrimReaper
Støttemedlem
Det er innafor hvis man faktisk er Cristiano Ronaldo.
Det er innafor hvis man faktisk er Cristiano Ronaldo.
Musk eier 12.79% av Tesla som summer seg opp til omtrent 30% av formuen sin, og Norges Bank står som niende eier i Tesla med $9.54B.Også på en Muskmobil da gitt, hvem skulle trodd det...
Nå mistet du meg...Musk eier 12.79% av Tesla som summer seg opp til omtrent 30% av formuen sin, og Norges Bank står som niende eier i Tesla med $9.54B.
Sjekk der om eierne hvis du er interessert i fakta.
Tesla Stock Ownership - Who Owns Tesla in 2026? | WallStreetZen
www.wallstreetzen.com
Hva betyr "Muskmobil" da, og hva du refererer til? Kom igjen....Du vet hva som foregår i det siste.Nå mistet du meg...
Jeg siktet til at det er påfallende mange Teslaeiere som har idiotiske skilt. Hvem som eier hva er ikke relevant for meg i denne sammenhengen.
Hva i all verdens rike er det du snakker om?Hva betyr "Muskmobil" da, og hva du refererer til? Kom igjen....Du vet hva som foregår i det siste.
Jeg har aldri sett så mye piss om Tesla her på forumet siden Musk kom i politikk.
Det jeg viser til, er at det er kortsiktig.
Og nei, jeg eier ingen Tesla, er ingen Musk fanboy, og drømmer ikke om noen elektrisk bil heller.
Men det folk kjører burde ikke bli politisert og kategorisert i "idiotkassen" på denne måten.
Nok om det.
Alle personlige bilskilt er Harry. PunktumHarry![]()
I utgangspunktet enig, men @Rød sitt er et hederlig unntak når man evner å bruke litt humor.Alle personlige bilskilt er Harry. Punktum
Det er langt mer akseptabelt på en sånn bil enn noe Harry på en Ford Transit.Jeg er også enig i at personlige skilt er harry, allikevel så har jeg endt i en situasjon hvor jeg har søknad inne på GT3 TP. Setter pris på ærlige tilbakemeldinger, er dette også utelukkende harry på en GT3 med touring pakke..?![]()
For min del er halve moroa med touring pakke at ikke alle vet at det er en GT3.Jeg er også enig i at personlige skilt er harry, allikevel så har jeg endt i en situasjon hvor jeg har søknad inne på GT3 TP. Setter pris på ærlige tilbakemeldinger, er dette også utelukkende harry på en GT3 med touring pakke..?![]()
Jeg tenker at personlige skilt sin oppgave er og 'løfte' den totale pakken som ruller på 4 hjul til noe litt ekstra gøy.Jeg er også enig i at personlige skilt er harry, allikevel så har jeg endt i en situasjon hvor jeg har søknad inne på GT3 TP. Setter pris på ærlige tilbakemeldinger, er dette også utelukkende harry på en GT3 med touring pakke..?![]()
Jeg ville jo aldri funnet på å "rasere" en så sinnsyk bil med et personlig skiltJeg er også enig i at personlige skilt er harry, allikevel så har jeg endt i en situasjon hvor jeg har søknad inne på GT3 TP. Setter pris på ærlige tilbakemeldinger, er dette også utelukkende harry på en GT3 med touring pakke..?![]()